نرده پلیمری

نرده پلیمری طرح چوب چه مزایایی نسبت به نرده چوبی دارد؟

یکی از اجزای خانه دوبلکس که زیبایی و جلوه خاصی به دکوراسیون آن می‌بخشند، نرده می‌باشد. به همین دلیل انتخاب نرده مناسب راه‌پله یا تراس شما باید دقت صورت بگیرد. نرده پلیمری یکی از انواع نرده است که به دلیل زیبایی نرده و خاص بودن می‌تواند فضای خانه شمارا بسیار دل‌نشین کند. در این مقاله با 6 مورد از مزایای استفاده از این نرده نسبت به نرده چوبی می‌پردازیم.

نرده طرح چوب
نرده طرح چوب

ساختار نرده پلیمری

نرده طرح چوب شبیه به نرده‌های چوبی هستند اما جنس آن‌ها از مواد مستحکمی به نام ABS یا چوب مصنوعی ساخته می‌شود که به آن نرده پلیمری هم گفته می‌شود.

درواقع  ABS نوعی پلیمر است که کاربردهای فروانی دارد این ماده در دمای 200 درجه ذوب می‌شود و دمای 220 درجه می‌سوزد؛ بنابراین از مقاومت بسیار زیادی در برابر حرارت و تغییرات دمایی برخوردار است. به دلیل نوع موادی که در ترکیب ساخت نرده پلیمری طرح چوب قرار می‌گیرد می‌توان با خیال راحت از آن حتی در محیط باز استفاده نمود.

در ادامه با 6 مورد از مزایای نرده پلیمری و نرده طرح چوب نسبت به نرده چوبی آشنا می‌شوید.

مزایای نرده پلیمری نسبت به نرده چوبی 

  1. مقاوم در برابر رطوبت

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات نرده چوبی ضعف در برابر رطوبت است به این دلیل که رطوبت باعث تاب برداشتن چوب می‌شود. یکی از مزایای نرده پلیمری یا نرده طرح چوب مقاومت آن در برابر رطوبت و ضد آب بودن آن است که با انتخاب این نوع نرده شما از بابت خطر پوسیدگی نرده در مجاورت برف و باران آسوده‌خاطر خواهید بود.

  1. استحکام بالا و مقاومت در برابر ضربه

نرده طرح چوب ABS از طول عمر بسیاری زیادی برخوردار است، این نرده‌ها در مقابل ضربه مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند و به‌راحتی چوب در برابر ضربه نمی‌شکنند. استفاده از نرده چوبی موجب آفت زدن چوب است. نرده‌های پلیمری طرح چوب به دلیل مواد به‌کاررفته در آن، ضد موریانه و سایر حشرات موذی مانند سوسک، مورچه و …. میباشند.

  1. نصب آسان 

نصب نرده‌ چوبی زمان‌بر می‌باشد و بابت برش و خراطی و منبت‌کاری باید زمان و هزینه  زیادی صرف شود؛ اما نرده‌های طرح چوب در بسته‌بندی کاملاً محکم و به‌صورت کارتن شده برای مشتریان ارسال می‌گردد. ضمناً برای نصب نرده طرح چوب شما به مهارت ویژه‌ای نیاز نخواهید داشت و با پیروی از دستورالعمل ساده می‌توانید آن را نصب نمایید.

یک نکته بسیار مهم درمورد نرده های طرح چوب وجود دارد. نرده طرح چوب آماده نصب به شما تحویل داده میشود. شرکت مهدیس تولیدکننده نرده طرح چوب در کارخانه و پیش از ارسال به محل نصب، آن را رنگ‌آمیزی و سپس بسته‌بندی می‌کند. هزینه بالا مربوط به رنگ‌آمیزی و پیچیدن بوی رنگ در فضای منزل از دردسر های نرده چوبی است.

  1. سازگار با محیط‌زیست

برای تولید نرده‌های چوبی نیاز است که بسیاری از درختان قطع شود که باعث نابودی اکوسیستم و محیط‌زیست می‌شود. در این نوع نرده نیاز به هزینه منبت‌کاری، برش و خراطی می‌باشد.

اما نرده پلیمری طرح چوب سازگار با محیط‌زیست می‌باشد و هیچ درختی برای ساخت این نوع نرده قطع نمی‌شود. در تولید نرده طرح چوب پلیمری هزینه صرف منبت‌کاری نمی‌شود همچنین ازآنجاکه مواد اولیه ساخت نرده طرح چوب نوعی پلیمر قابل بازیافت است خیالتان از بابت آسیب به محیط‌زیست آسوده خواهد بود.

  1. تولید سریع و آسان

فرایند تولید نرده‌ها پلیمری به‌وسیله تولید با دستگاه injection به‌صورت تولید انبوه انجام می‌گردد. در این روش تعداد زیادی نرده با کیفیت بالا توسط دستگاه در هر شیفت تولید می‌شود. این تکنولوژی توسط شرکت صنایع مهدیس برای اولین بار در خاورمیانه اجرا شده است.

  1. تنوع در طرح و رنگ

نرده پلیمری طرح چوب را می‌توان در هر رنگ دلخواهی تولید نموده. مثل نرده چوبی محدود به چندرنگ چوب موجود نیست بعلاوه در تولید نرده طرح چوب   ABS لایه‌ای  PVC را می‌توان روی آن ایجاد نمود که خود در قالب بیش از 30 طرح و رنگ مختلف در بازار موجود است.

به عنوان مثال یکی از مدل های شرکت نرده مهدیس نرده باغچه میباشد که میتوانید آن را مشاهده نمایید.

نرده باغچه

جمع‌بندی 

در این مقاله سعی کردیم اطلاعاتی درباره نرده پلیمری طرح چوب به شما ارائه دهیم. اکنون‌که از مزایای آن نسبت به نرده چوبی کاملاً آگاه هستید، امیدواریم بتوانید درمورد خرید نرده طرح چوب تصمیم مناسبی بگیرید.

شما می‌توانید با صرف هزینه کمتر و امکان حمل‌ونقل و نصب آسان از زیبایی خاص نرده پلیمری طرح چوب برخورد گردید.

مشاوره و ارسال عکس و قیمت مدل های نرده طرح چوب

۰۹۱۲۳۲۴۱۰۷۴

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان جهت انتخاب نرده