نرده های طرح چوب

نرده‌های طرح چوب، نرده سازان مهدیس

ایده اولیه ساخت نرده پلیمری از زبان آقای جوز قیان که استاد زبردست در زمینهٔ اجرای نرده چوبی هستند به بنده منتقل شد. ایشان سابقه طولانی مدت در تولید نرده چوبی داشتند ، این کار به نوعی شغل  پدر یشان محسوب می شد. یک مشکل در کارگاه ایشان همیشه ذهن من رو به خود مشغول می‌کرد،آن هم عدم تحویل به موقع نرده چوبی است.  این مشکل نه  تنها صرف ایشان  بلکه در عموم کارگاه های نجاری وجود داشت ، آن عدم تحویل به موقع سفارش مشتریان است. در آن زمان بنده مدیر تولید شرکت رویای مبل ماندگار بودم بعد از بیان مشکلات ایشان طی چندین جلسه که بین مدیران شرکت  برگزار شد، تصمیم به ساخت قالب و تولید نرده‌های طرح چوبی از مواد ABS  ، یا همان ( چوب مصنوعی ) به صورت آزمایشی گرفته شد . 

قدم اول 

به لطف خداوند متعال اولین گام برای تولید نرده پلیمری طراحی آن بود . که در زمستان 1390 انجام گرفت این طرح برگرفته از یک نمونه پرفروش نرده چوبی به نام جام بود . پس از طراحی و ساخت قالب اولین نمونه نرده پلیمری در بهار سال 91 تولید شد . همان طور که انتظار می رفت نرده های تولیدی با مواد پلیمر دیگر مشکلات نرده‌ها چوبی نظیر رنگ آمیزی در محل، آسیب پذیری در برابر عوامل محیطی و رطوبت را نداشتن 

قدم دوم 

وجود مزیت های منحصر به فرد در نرده‌های طرح چوب باعث شد . تا در بازار مورد استقبال قرار گیرد؛روند فروش سیر صعودی خود را طی کرد .  ضمن اینکه سفارشات مشتریان را در کوتاه ترین زمان به اجرا می رسانیدم. این خود انقلابی در دکوراسیون داخلی بود. اما یک مشکل عمده که از لابه لای صحبت مشتریان با آن روبه رو شدیم؛  نصب این نوع نرده از استحکام بالایی برخوردار نبود.  این امر به علت خاصیت انعطاف پذیری پلیمر نسبت به چوب بود. برای رفع این مشکل راه کارهای مختلفی بررسی شد. که بهترین روش وجود یک عدد پیچ متری در داخل نرده های طرح چوب بود . این روش علاوه بر استحکام بالا باعث شد اجرای آن به راحتی توسط یک شخص فنی انجام شود.

 

جمع بندی 

پس از برطرف نمودن مشکلات نصب توانستیم با حمایت بی نظیر مشتریانمان  دسته نرده از جنس PVC تولید کنیم .  از مزایای این نوع دسته نرده می‌توان به این موضوع مهم اشاره کرد که قابلیت شکل‌پذیری و خم شدن را  دارد ،  درراه پله گرد که در اکثر خانه‌هایی ویلایی و دوبلکس قابل اجزاست،  مقاومت  آن بسیار بالاتر از چوب می‌باشد و تنوع رنگی بالایی دارد ، نصب آن آسان است. امروزه شرکت نرده  مهدیس مفتخر است طی سال‌ها زحمت و تلاش فراوان تیم جوان این شرکت سبب تولید 9 طرح مختلف از نرده پلیمری (نرده طرح چوب )  و تولید دسته نرده ، در پی گسترش و توسعه در سراسر ایران  و صادرات  در خاورمیانه توانستیم قدمی بزرگی در راستای  تولید و حمایت از کالایی ایرانی برداریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان جهت انتخاب نرده