استفاده از چه نوع چوبی جهت خرید نرده چوبی مناسب میباشد؟

نرده چوبی یکی از نرده های موجود در بازار هستند. که در منازل دوبلکس و ویلای، مراکز تجاری و اداری قابل اجرا میباشد. چوب جزو لوکس ترین نرده به شمار می روند. اغلب به عنوان نرده راه پله در خانه های دوبلکس به کار می روند. چوب هرگز قدیمی نمی شود. به همین دلیل می توانید تا مدت ها از این نرده بهره مند شوید . با توجه به محل نصب انواع مختلفی دارند. شما میتوانید در هنگام خرید باید به  کیفیت و جنس چوب توجه نمایید.

توجه به کیفیت در تولید نرده :

کیفیت چوب از مهمترین مواردی است . که باید در هنگام خرید به آن توجه نماییم . چرا که چوب متریالی حساس در برابر رطوبت می باشد. با انتخاب یک چوب با کیفیت  که مقاوم باشد. در برابر پوسیدگی باشد . می تواند تا سال ها خرید که مقاوم در برابر پوسیدگی باشد. میتواند تا سال ها خرید شما تضمین کند. ویژگی مهم نرده مدرن تناسب بین طرح و رنگ با محیط است.

امروزه نرده چوبی در طرح و رنگ های متفاوتی ساخته می شوند. انتخاب طرح که با دکوراسیون داخلی منزلتان تناسب کافی را داشته باشند . طرح کلاسیک نرده با طراحی داخلی مدرن کلاسیک که وجود دارد.  با طرحی مدرن  یک ترکیب زیبا و چشم نواز خواهد بود.

مزایای استفاده از چوب :

علل مختلفی وجود دارد. که استفاده از نرده برای منازل دوبلکس پیشنهاد می گردد. بخشی از علل عبارتند از : متنوع بودن در تنوع بالا در طرح که با منبت کاری و طرحی میتوان هر نوع طرحی تولید شود ، جذابیت بصری فوق العاده همچنین تنوع در رنگ ، میتوان از چوب که مختلف برای تولید نرده استفاده نمود.

نرده راه پله :

این نوع نرده به زیبایی طراحی داخلی می افرایند یکی از علل زیبایی های منازل دوبلکس برای راه پله آنها می باشد . با سازه مارپیچ به منازل دو بلکس جلوه خاص می بخشند . این نوع نرده با ظاهری معمولی که دارند. منزل با نرده ها را لاکچری میکنند.

  • سازگاری با طبیعت
  • تنوع رنگی
  • تنوع در طرح

باعث انتخاب این نوع نرده نسبت به نرده های دیگر می شود.

معایب نرده  : 

  • نگهداری چوب سخت و هزینه بردار است.
  • امکان آفت زدن و حمله موریانه به وجود دارد .
  • رطوبت آب و هوا امکان دارد باعث پوسیدگی و تاب برداشتن چوب میشود .
  •   اگر از چوب مرغوب استفاده شود گران قیمت خواهد بود .

مقایسه نرده با دیگر نرده ها : 

 انواع مختلف نرده را از لحاظ قیمت با یکدیگر مقایسه نماییم . نرده چوبی از نرده های استیل و آلومینیوم و آهنی و طرح چوب قیمت بالاتری دارد  به این علت معتقدند زیبایی این نوع با سایر نرده ها قابل قیاس نیست.  نرده طرح چوب یکی دیگر از نرده های پر طرفدار میباشد. که امروزه در بسیاری از منازل دوبلکس شاهد آن می باشیم . این نوع نرده در 13 طرح مختلف تولید میشود. ویژگی نرده طرح چوب میتوان به آن اشاره نمود: کاملا ضد آب میباشد. و استحکام بالایی در برابر سرما و گرما دارند. در برابر رطوبت کاملا مقاوم هستند. و برای ساخت نرده طرح چوب نیاز به قطع درختان انبوه نمیباشد. این نوع نرده مناسب برای فضایی باز مانند تراس و بالکن قابل اجرا میباشد .نرده طرح چوب از موارد اولیه ABS که یک نوع مواد پلاستیکی است. که به صورت فشرده شده با دستگاه تزریق تولید میشود .

سخن آخر :

شرکت صنایع نرده مهدیس اولین تولید کننده نرده طرح چوب در خاورمیانه میباشد. در این مقاله سعی کردیم با نرده چوبی و نرده طرح چوب بپردازیم . بنابراین برای تهیه این نوع نرده بهتر است . با کارشناسان فروش این شرکت با شماره تماس 09123241074 مشورت کنید . با توجه به محیطی که دارید مناسب ترین نرده را تهیه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + چهار =

مشاوره رایگان جهت انتخاب نرده