نرده باغچه

معرفی انواع نرده مناسب حصار باغچه

حصار باغچه علاوه بر ایجاد ایمنی برای حفظ حریم خصوصی،  محوطه حیاط منزل شما را جلوه خاصی می‌بخشد. همچنین می‌توان این نوع نرده را یکی از مهم‌ترین اجزای دکوراسیون بیرون منزل برای ایجاد حال و هوای زیبا دانست. نرده در اشکال متفاوت و تنوع جنس بالا در بازار موجود است که در ادامه شما می‌توانید با خواندن این مقاله بهترین انتخاب برای خرید نرده باغچه داشته باشید. در ادامه به معرفی انواع حصار باغچه می‌پردازیم. 

حصار باغچه

انواع حصار باغچه و ویژگی های آنها 

حصار باغچه یکی از مهم‌ترین ابزار برای نگهداری و محافظت از گل و گیاهان است که نمای بیرون ساختمان ویلایی شما را جلوه خاصی می‌بخشد. همچنین باعث ایجاد نظم و زیبایی و ساختار متفاوت برای محوطه بیرون  می شود و از باغچه حفاظت می‌کند .  برای انتخاب مناسب باید توجه به شرایط آب و هوایی هر منطقه  داشته باشید .در ادامه به معرفی انواع حصار باغچه و ویژگی های انها می پردازیم.

نرده باغچه آهنی 

استفاده از حصار نرده آهنی خیالتان را از بابت ایمنی و استحکام راحت خواهد کرد. همچنین حصار آهنی به‌ راحتی توسط نصاب نصب می‌شود. رنگ حصار باغچه آهنی اغلب مشکی بوده و در عین سادگی منحصربه‌فرد است نرده آهنی در مدل‌هایی متفاوت مانند فرفورژه نیز موجود است یکی از مزایای حصار آهنی  این است که این نرده مانند نرده باغچه چوبی دچار پوسیدگی و حمله موریانه‌ها نمی‌شود. 

معایب نرده آهنی 

استفاده از این نوع نرده مقرون به صرفه نیست و همچنین نرده های آهنی برای محیط‌هایی با آب و  هوای مرطوب و بارانی دچار زنگ‌زدگی می‌شوند. به دلیل وزن بالایی که دارند این نوع نرده حتماً باید توسط متخصصی نصب شود و فقط مناسب آب و هوای  خشک است. 

حصار باغچه چوبی

این نوع نرده باغچه از جنس چوب است و فضای باغچه شما را بسیار محبوب و جذاب می‌کند و همچنین نرده باغچه چوبی از قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر نرده ها  برخوردار است . همچنین و به آسانی  نصب می‌شوند اما اگر در منطقه زندگی می‌کنید که آب و هوای مرطوب به شما این نوع نرده پیشنهاد نمی‌شود. 

معایب نرده باغچه چوبی 

این نوع نرده مورد حمله موریانه قرار می‌گیرد و به همین دلیل باید آن را در فاصله زمانی مختلف از گرد و خاک و آلودگی پاک‌ کنیم نرده باغچه چوبی در شکل و اندازه‌هایی مختلف احتیاج به برش دارد؛ و متناسب با فضای بیرون باید رنگ آمیزی کرد که باید با دردسرهایی  پیچیدن بوی رنگ در محل مواجه شوید. 

نرده باغچه آلومینیومی 

این نوع نرده سبک است و به‌راحتی آن را می‌توان نصب کرد. آلومینیوم قیمت بالایی دارد. طول عمر آن با توجه به کارکرد بالا است .

معایب نرده آلومینیومی 

نصب این نوع نرده مراحلی نسبتاً تخصصی دارد برای  افرادی که باید آن را نصب کنند. همچنین برای اجرای فرایندهای پوشش روی آلومینیوم نیاز به تجهیزاتی دقیق و پیچیده دارد و عدم مقاومت در برابر خط و خش  قیمت این نوع نرده نسبت به نرده‌های دیگر بالاتر است.

حصار باغچه سیمانی 

این نوع نرده از جنس سیمان ساخته‌شده است که به آن نرده بتنی نیز گفته می‌شود. از محبوبیت خاص در بازار برخوردار است و بسیار مقاوم در شرایط آب و هوا می باشد. عدم نفوذ رطوبت در این نوع نرده یکی دیگر از مزایای ان است .

معایب نرده سیمانی

از معایب آن می‌توان به حساس بودن آن در حمل‌ و نقل اشاره کرد؛ و امکان آسیب‌دیدگی این نوع نرده در هنگام بارگیری و تخلیه آن وجود دارد. در این  صورت امکان ضربه خوردن  شکستگی و لب‌پریدگی وجود دارد. نوع متریال و حجم بالای این نوع نرده باعث میشود هنگام نصب نیاز به کوبیدن در خاک داشته باشد . به همین دلیل اکسیژن رسانی به خاک و ریشه گیاه انجام نمیشود . 

نرده باغچه

نرده باغچه پلیمری و یا pvc 

نرده باغچه پلیمری از pvc ساخته‌شده و از مقاومت بالایی برخوردار است. اغلب این نوع نرده باغچه به رنگ سفید بوده و در صورت نیاز می‌توانید نسبت به رنگ زدن آن اقدام کنید. نرده پلیمری به نرده باغچه نیز معروف است. امروزه یکی از پرکاربردترین محصولات دکوراسیون و طراحی فضای  باز به شمار می‌آید و به‌ عنوان جدول نیز کاربرد دارد. سازگاری این محصولات با انواع آب و هوا بالا است. نصب آسان، مقرون‌ به‌ صرفه بودن این نوع حصار باغچه باعث شده که امروزه مورد توجه بیشتری قرار بگیرد. 

ویژگی نرده باغچه 

  1. مقاومت بالا در شرایط خاص آب و هوایی 
  2. بسیار مقاوم است و به‌ هیچ‌ عنوان دچار پوسیدگی نمی‌شود 
  3. شستشوی آسان و عدم نفوذ رطوبت  
  4. نصب آسان توسط خود خریدار 
  5. قیمت مناسب‌تر به نسبت به سایز نرده‌ها 
  6. امکان عبور نور خورشید برای تغذیه گیاهان 
  7. داشتن شکل زیبا برای افزایش جنبه تزئینی 

جمع‌بندی 

بدون شک یکی از مهم‌ترین اجزای دکوراسیون حیاط منزل شما محوطه حصار باغچه است. در این مقاله سعی کردیم به‌طور کامل شما را راهنمایی کنیم و نرده باغچه pvc را به‌عنوان مناسب‌ترین گزینه معرفی کردیم. نرده حصار باغچه pvc توسط بخش توسعه شرکت صنایع نرده مهدیس به بازار معروفی گردیده است؛  این شرکت آمادگی این را دارد که صفرتا صد پروژه شما مشتریان عزیز را در کمترین زمان و بالاترین قیمت انجام دهد. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان جهت انتخاب نرده