نرده طرح مهدیس

معرفی شرکت صنایع نرده مهدیس – قسمت اول

نرده چوبی یکی از لاکچری ترین نوع نرده در بازار می‌باشد. درصورتی‌که به دنبال خرید نرده‌های چوبی هستید حتماً برایتان پیش‌آمده است که به دنبال بهترین فروشندگان و تولیدکنندگان این نوع نرده باشید. انتخاب یک تولیدکننده مطمئن برای این نرده می‌تواند ازلحاظ کیفی و اقتصادی برای شما بسیار به‌صرفه باشد و خیال شمارا بابت کیفیت و ماندگاری آن راحت کند. در این مقاله به معرفی شرکت صنایع نرده مهدیس به‌عنوان یکی از شرکت‌های برجسته درزمینهٔ تولید نرده چوبی می‌پردازیم.

 

  • نرده طرح جام ساده

نرده طرح جام ساده

تاریخچه شرکت صنایع نرده مهدیس

شرکت صنایع نرده مهدیس یکی از اولین شرکت‌های تولیدکننده نرده‌های طرح چوب یا ABS می‌باشد. این شرکت که در سال 1393 با هدف تجهیز ویلاها و خانه های ایرانی با نرده‌های با کیفیت و زیبا تأسیس شده است، اکنون یکی از تولیدکنندگان بزرگ نرده چوبی در ایران می‌باشد.

این شرکت در ابتدا با هدف ایجاد نوآوری و خلاقیت در صنعت نرده سازی کشور پا به عرصه رقابت نهاد. در همان اوایل فعالیت با ایجاد یک تیم تحقیق و توسعه متوجه شد که صنعت نرده کشور نیاز به یک نوآوری جدید درزمینهٔ تولید نرده‌های چوبی دارد.

این شرکت پس از تحقیقات فراوان روی انواع نرده ها به خصوص نرده چوبی به نکات جالبی در رابطه با این نرده پی برد؛ مثلاً اینکه استحکام و مقاومت چوب در برابر رطوبت و ضربه پایین است. پس دنبال راهی گشت که این خاصیت چوب را افزایش دهد.

همچنین یکی دیگر از مهم ترین نکات در خصوص نرده چوبی این بود که قیمت این نرده بسیار بالاست و افراد عادی شاید توان نصب آن را نداشته باشند؛ بنابراین باید راهی پیدا می‌شد که قیمت تمام شده این نرده کم تر باشد.

سرانجام محققین این شرکت توانستند با استفاده از تکنولوژی های پلیمری نوع جدیدی از نرده را به اسم نرده‌های طرح چوب یا ABS تولید کنند. این نوع نرده دقیقا مزایای نرده چوبی را داشت با این تفاوت که از معایب آن خبری نبود.

نرده ABS چیست؟

یکی از زیباترین و مقاومت ترین نوع نرده ها نرده‌های طرح چوب یا ABS می‌باشد. این نرده ها ازمواد پلیمری ساخته می‌شوند و جزو یکی از میعانات نفتی محسوب می‌شوند. این نرده در ابتدا به صورت گرانوله شدن می‌باشد و سپس توسط فرایندی به نام Injection ذوب شده و وارد دستگاه پرس می‌شود. سپس پس از سرد شدن نرده با کفیت طرح چوب در قالب های متنوع تولید شده است.

 

معرفی مدل‌های مختلف نرده چوبی مهدیس

شرکت صنایع مهدیس دارای نرده‌های چوبی متعددی است که از جنس ABS ساخته شده اند. در ادامه به معرفی این نرده ها می‌پردازیم.

 

نرده طرح جام ساده

نرده طرح جام ساده که از مدل کلاسیک الگو برداری شده است یکی از مدل‌های نرده چوبی شرکت مهدیس می‌باشد. به دلیل مقاومت بالا و نصب آسانی که دارد به یکی از مدل‌های پر فروش شرکت تبدیل شده است. 

نرده طرح جام ساده
نرده طرح جام ساده

این مقاله را از دست ندهید:

کامل‌ترین راهنمای خرید نرده طرح جام

 

نرده طرح جام گلدار

این نرده که در واقع تلفیق نرده منبت و نرده کلاسیک می‌باشد، جلوه ای خاص و لاکچری به منزل شما می‌بخشد. مقاوم و استحکام بالای این نوع نرده ویژگی منحصر به فردی است که هر شخصی را ترغیب به استفاده از آن می‌کند.

نرده طرح جام گلدار
نرده طرح جام گلدار

 

نرده طرح مهدیس

نرده چوبی طرح مهدیس را می‌توان یکی از خاص ترین و لاکچری ترین انواع نرده‌های طرح چوب در شرکت نرده سازان مهدیس دانست این نوع نرده به دلیل زیبایی چشم نواز و استحکام بسیار بالایی که دارد همواره یکی انتخاب های اصلی صاحبین ویلا و خانه های لاکچری شمال تهران می‌باشد.

نرده طرح مهدیس به دلیل مقاومت بالایی که دارد در انواع فضاها مانند تراس، راه پله های تجاری و مسکونی، فضا های باز و حتی استخر ها قابل نصب است.

نرده چوبی طرح مهدیس
نرده چوبی طرح مهدیس

این مقاله را از دست ندهید:

منزل یا محل کارتان را با نرده چوبی طرح مهدیس لاکچری کنید!

نرده طرح پرگاس

این مدل نرده که طرحی خلاقانه و نو به شمار می‌رود یکی دیگر از انواع لاکچری نرده‌های شرکت صنایع نرده مهدیس می‌باشد. شما می‌توانید نرده پرگاس را در فضا های مختلفی مانند تراس و راه پله نصب نمایید.

نرده طرح پرگاس
نرده طرح پرگاس

 

 

 

نرده تلفیقی طرح گل

درصورتی‌که علاقه مند به نصب نرده‌های آلومینیومی یا استیل در منزل خود باشید و همچنین از زیبایی نرده‌های چوبی نیز به شگفت زده شده باشید، نرده تلفیقی طرح گل را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این نوع نرده به واسطه تلفیق با لوله های استیل یا آلومینیوم به منظور ارائه نرده ای مدرن نصب می‌شود.

نرده تلفیقی طرح گل
نرده تلفیقی طرح گل

 

 

جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی شرکت صنایع نرده مهدیس به‌عنوان بهترین مجری نرده‌های چوبی پرداختیم. به این ترتیب که ابتدا تاریخچه شکل گیری این شرکت را شرح دادیم که با ارائه طرحی نو و خلاقانه به اسم نرده‌های طرح چوب ABS وارد بازار نرده ایران شده است. سپس به معرفی نرده‌های ABS پرداختیم و ویژگی ها و خواص آن‌ها را شرح دادیم. سپس مدل‌های لاکچری نرده‌های شرکت صنایع نرده مهدیس را نام بردیم. در مقاله بعدی به معرفی تکمیلی خدمات شرکت مهدیس شامل، نصب نرده‌های چوبی مهدیس، هزینه نرده‌های چوبی مهدیس، مراحل خرید نرده چوبی مهدیس و گارانتی نرده چوبی می‌پردازیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان جهت انتخاب نرده