نرده طرح چوب

نرده طرح چوب ؟ مزایای نرده طرح چوب ؟

نرده طرح چوب یکی از مهم ترین اجزایی خانه دوبلکس که زیبایی و جلوه خاص به دکوراسیون می بخشد. به همین دلیل انتخاب نرده مناسب راه پله و یا تراس شما باید دقت صورت بگیرد. نرده طرح چوب یکی از انواع نرده به دلیل زیبایی نرده و خاص بودن میتواند فضایی منزل شما را بسیار دلنشین کند. در ادامه با مزایای نرده طرح چوب می پردازیم .

مشاوره و ارسال عکس و قیمت مدل های نرده

۰۹۱۲۳۲۴۱۰۷۴

مزایای نرده طرح چوب : 

  1. مقاوم در برابر رطوبت هوا و ضد آب بودن 
  2.  استحکام بالا و مقاومت در برابر ضربه 
  3. نصب آسان 
  4. سازگار با محیط 
  5. تنوع در طرح و رنگ 
  6. قیمت مقرون به صرفه 

1 مقاوم در برابر رطوبت هوا و ضد آب بودن :

یکی از مهم ترین مزایای آن مقاومت در برابر رطوبت هوا و بارش باران و ضد آب بودن نرده است . که با انتخاب این نوع نرده شما از بابت خطر پوسیدگی نرده در برابر آب و هوا و بارش باران آسوده خاطر خواهید شد . 

 

2  استحکام بالا و مقاوم در برابر ضربه : 

 طول عمر بسیار بالای دارد . این نوع نرده در برابر ضربه مقاومت بالایی از خودشان نشان می دهند. نرده چوبی موجب آفت زدن چوب که در نرده طرح چوب به دلیل مواد بکار رفته؛ در آن ضد موریانه و حشرات موذی می باشد. به هیچ عنوان دچار آفت و پوسیدگی و …… نمیشود . 

3 نصب آسان : 

نرده طرح چوب به صورت رنگ آمیزی؛ بسته بندی کاملا محکم کارتن شده . آماده نصب برای مشتریان ارسال میگردد . نصب نرده طرح چوب شما به مهارت ویژه ای نیاز نخواهید داشت و با کمک ویدیو آموزش نصب می توانید به راحتی نسب انجام شود.

مشاوره و ارسال عکس ، قیمت نرده با ما در ارتباط باشید 

۰۹۱۲۳۲۴۱۰۷۴

4 سازگار با محیط :با 

 سازگار با محیط زیست میباشد؛ به هیچ عنوان درختی برای ساخت این نوع نرده قطع نمیشود. برای تولید این نوع نرده دیگر با هزینه صرف منبت کاری نمیشود.  مواد ABS کاملا قابل بازیافته .  خیال تان از بابت آسیب به محیط زیست آسوده خاطر میشود. 

5 تنوع  در طرح و رنگ : 

نرده طرح چوب را میتوان در هر رنگ دل خواهی تولید نموده و محدودیت رنگی ندارد. شرکت نرده مهدیس مفتخر به تولید 9 طرح مختلف میباشد. به عنوان مثال از مدل های های شرکت مهدیس مشاهده نمایید. 

6  قیمت مقرون به صرفه : 

این نوع نرده از لحاظ قیمتی مقرون به صرفه تر از  چوبی میباشد و دیگر با هزینه رنگ آمیزی در محل و هزینه منبت کاری رو به رو نخواهید بود. کاملا رنگ آمیزی شده و بسته بندی شده تحویل مشتریان می گردد.

مشاوره و ارسال عکس و قیمت مدل های

۰۹۱۲۳۲۴۱۰۷۴

دسته نرده PVC :

دسته نرده PVC کاملا مقاوم در برابر رطوبت و آب و هوا ؛ نور خورشید . قابلیت نصب در انواع راه پله و تراس می باشد .این نوع دسته نرده از مزایای بسیاری برخورد است. استحکام بالا ،بازدارندگی شعله ، مناسب برای کاربردهای شفاف، مقاومت شیمایی بالاتر و منعطف تر، خواص عایق الکترونیکی مناسب ،ممانعت در برابر بخار خوب ، پایداری ابعادی در دمای مناسب .    

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان جهت انتخاب نرده