ساختارنرده های پلیمری و ویژگی پایه پلیمر

نرده های پلیمری از محبوب ترین نرده ها هستند .که در خانه ها استفاده میشود. این نوع از مهم ترین اجزای خانه دوبلکس که زیبایی و جلوه خاص به دکوراسیون داخلی میبخشند. در این مقاله سعی داریم. شما را با انواع نرده پلیمری طرح چوب و ویژگی ها این نوع نرده آشنا کنیم .

ساختار نرده پلیمری :  

نام دیگر نرده پلیمری طرح چوب هستش  نرده ABS و برگرفته از عمده ترین عناصر تشکیل دهنده مواد اولیه آن یعنی styrene ، Acrylonitrile ، Botadiene است . اکرونیترال، بوتادین و استارین مواد آلی تشکیل‌ شده از معیانات نفتی هستند. برای تولید نرده ABS با در نظر گرفتن طرح مورد نظر و شرایط محلی که نرده در آن نصب خواهد شد. ترکیبی از این عناصر به کار گرفته میشود.

ABS مواد پلیمری که در دمای 200 درجه ذوب میشود و درجه 220 درجه میسوزد. بنابراین از مقاومت بسیار زیادی در برابر حرارت و تغییرات دمای برخوردار است و به همین دلیل نوع موادی که در ترکیب ساخت نرده پلیمری طرح چوب قرار میگیرد. میتوان با خیال راحت از آن حتی در محیط های باز استفاده نمود.

ویژگی نرده پلیمری :

استحکام بالا و مقاوم در برابر ضربه : 

نرده پلیمری از طول عمر بسیار زیادی  برخوردار است .این نرده ها در مقابل ضربه مقاومت بسیار بالایی از خودشان نشان میدهند. به راحتی چوب در برابر ضربه نمیکشند. نرده های پلیمری طرح چوب به دلیل مواد به کار رفته در آن حشرات موذی مانند سوسک و موریانه …. میباشد .

نصب آسان :

نصب نرده پلیمر زمان بر نمیباشد . بابت برش و خراطی و منت کاری نیازی نیست هزینه صرف شود . این نوع نرده به  صورت رنگ آمیزی شده و بسته بندی کاملا محکم و به صورت کارتن شده برای مشتریان ارسال می گردد. ضمنا برای نصب نرده طرح چوب شما به مهارت ویژه ای نیاز نخواهید داشت . با پیروی از دستور العمل ساده میتوانید آن را نصب نمایید .

سازگار با محیط زیست : 

برای تولید نرده های چوبی نیاز است که بسیاری از درختان قطع شود که باعث نابودی اکوسیستم و محیط زیست میشود . اما نرده پلیمری طرح چوب سازگار با محیط زیست میباشد. و هیچ درختی برای ساخت این نوع نرده قطع نمیشود . در تولید نرده طرح چوب پلیمری هزینه صرف منبت کاری نمیشود. همچنین از آنجا که مواد اولیه ساخت نرده طرح چوب نوعی پلیمر قابل باز یافت  است . خیال تان از بابت آسیب به محیط زیست آسوده خواهد بود .

تولید سریع و آسان :

فرآیند تولید نرده ها پلیمری به وسیله دستگاه injection به صورت تولید انبوه می گردد. در این روش تعداد زیادی نرده با کیفیت بالا توسط دستگاه در هر دو شیفت تولید میشود . این تکنولوژی توسط شرکت صنایع نرده مهدیس برای اولین بار در خاورمیانه اجرا میشود .

تنوع در طرح و رنگ : 

نرده پلیمری طرح چوب را میتوان در هر رنگ دلخواهی تولید نمود مثل نرده چوبی محدود به چند رنگ چوب موجود نیست. بعلاوه در تولید نرده طرح چوب ABS  لایه را میتوان روی آن ایجاد نمود که خود در قالب بیش از 15 طرح و 10 رنگ موجود در بازار است.

جمع بندی :

در این مقاله سعی کردیم اطلاعاتی درباره انواع نرده و ویژگی نرده پلیمری، طرح چوبی شما ارائه دهیم . سپس برای راهنمایی خرید نرده پلیمری میتوانید با شماره تماس 09123241074 با کارشناس فروش شرکت صنایع نرده مهدیس در ارتباط باشید.  برای مشاوره رایگان برای بهترین انتخاب جهت خرید نرده داشته باشید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان جهت انتخاب نرده