نرده چوبی

مزایای نرده های چوبی مناسب منازل دوبلکس

نرده های چوبی راه پله علاوه بر ظاهر زیبایی که به خانه شما می بخشند. مزایای دیگر هم دارند .که در ادامه به ان می پردازیم .

مشاوره و ارسال عکس و قیمت مدل های نرده

۰۹۱۲۳۲۴۱۰۷۴

اگر در یک خانه چند طبقه زندگی می کنید . نرده های راه پله یکی از اساسی ترین بخش هر خانه هستش . که روزانه چندین مرتبه از آنها استفاده میشود . نصب نرده در راه پله برای حفظ ایمنی افرادی ضروری هستش . به این خاطر که روند بالا و پایین رفتن از پله ها آسانتر و سریع تر طی شود . برای ساخت نرده های راه پله از نمونه ها : نرده چوبی ، نرده طرح چوب ، آلومینیوم ،استیل استفاده میشود که نرده چوبی متر یال های که برای ساخت نرده از آنها استفاده میشود . در این میان این نوع نرده  و طرح چوب پر طرفدار ترین نرده هستند . که میتوان پروژه های منازل دوبلکس و داخلی ساختمان ، منازل ویلای مناسب میباشد .

مشاوره و ارسال عکس و قیمت مدل های نرده 

۰۹۱۲۳۲۴۱۰۷۴

زیبایی و تنوع نرده های چوبی

نرده های چوبی جلوه خاص به منازل شما می بخشند. نرده چوبی یکی از ایده آل برای اضافه کردن احساس گرم و صمیمانه به خانه شماست . از نظر رنگ آمیزی طیف گسترده ای را دارند . متناسب با سلیقه و سبک شما می باشد. انواع مختلفی از چوب ها برای انتخاب وجود دارد که به شما این  امکان می دهد . تا یکی نوع نرده را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید . 

 

معایب نرده چوبی 

یکی از بزرگترین معایب نرده چوبی این میباشد . که چوب یک ماده طبیعی است و بدین خاطر با گذشت زمان تخریب میشود . و به سرعت دچار پوسیدگی میشود . نرده چوب برای طول عمر خود نیاز به مراقبت و نگهداری دارد . و به مرور زمان این نوع نرده با مشکلات مانند افت و موریانه میشود. 

مشاوره و ارسال عکس و قیمت مدل های نرده

۰۹۱۲۳۲۴۱۰۷۴

سخن آخر  

در این میان شرکت نرده مهدیس توانسته نرده تولید کند از مواد ABS که از نظر زیبایی و ظرافت در طرح همانند چوب میباشد . و بدون محدودیت رنگ قابلیت رنگ پذیری دارند. مناسب برای منازل دوبلکس و هتل ها ، ویلا های شما می باشد . برای هرگونه سوال و یا مشاوره  رایگان درباره محصول میتوانید از طریق شماره تلفن 09123241074 با ما در ارتباط باشید .   

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان جهت انتخاب نرده