نرده مهدیس

معرفی شرکت صنایع نرده مهدیس – قسمت دوم

هنگامی که به مدل های مختلف نرده نگاه میکنید مشاهده میکنید که نرده چوبی یکی از پر کاربرد ترین انواع نرده ها در بازار میباشد. در مقاله قبلی به معرفی تاریخچه شرکت صنایع مهدیس، معرفی نرده های ABS یا طرح چوب و معرفی مدل های مختلف نرده های چوبی مهدیس پرداختیم. در این مقاله قصد داریم به معرفی تکمیلی خدمات این شرکت بپردازیم. در این مقاله در مورد نصب نرده های چوبی مهدیس، قیمت نرده های چوبی مهدیس، مراحل خرید نرده های چوبی مهدیس و گارانتی و خدمات پس از فروش نرده چوبی مهدیس می‌پردازیم. پس همراه ما بمانید.

 

  • نرده چوبی

نرده چوبی

نصب نرده های چوبی مهدیس

یکی از فرایند هایی که پس از خرید نرده چوبی باید انجام شود نصب این نوع نرده می‌باشد. معمولاً برای نصب این نرده از کارشناسان نصب که به اصطلاح به آن‌ها “نصاب” گفته می‌شود استفاده می‌شود. شرکت صنایع نرده مهدیس دارای کارشناسان نصب بسیار قوی و با تجربه ای می‌باشد که می‌توانند کار نصب نرده شما را انجام دهد. بنابر این نیاز نیست که در این مورد نگرانی داشته باشید.

همچنین یکی از مزایای نرده های چوبی مهدیس نصب آسان آن‌ها می‌باشد. به این ترتیب که شما پس از تهیه نرده ها خودتان می‌توانید نصب آن‌ها را انجام دهید. نصب این نرده ها توسط میل ترانس صورت می‌گیرد. استفاده از میل ترانس که به آن به اصطلاح “پیچ متری” گفته می‌شود، باعث می‌شود که نصب نرده ها با حداکثر استحکام صورت گیرد.

به علاوه نصب نرده های چوبی با میل ترانس بسیار آسان تر خواهد بود و نیازی به داشتن تخصص های خاصی ندارد. بنابر این در صورتی که قصد دارید در هزینه های خود صرفه جویی کرده و یا از لذت نصب نرده های چوبی بهره مند شوید، می‌توانید خودتان اقدام به نصب نرده های چوبی کنید. ما در مقاله ای جداگانه به طور کامل به آموزش نصب نرده چوبی پرداخته ایم که از لینک زیر می‌توانید آن را مطالعه کنید:

 

قیمت نرده های چوبی مهدیس

عوامل مختلفی در قیمت نرده چوبی مؤثر هستند. نرده های چوبی به دلیل زیبایی و استحکامی که دارند همواره یکی از گران ترین انواع نرده به شمار می‌روند؛ اما خبر خوب این است که شرکت صنایع نرده مهدیس با تولید نرده های طرح چوب یا ABS خرید نرده های چوبی را برای شما ساده تر کرده است. نرده های ABS یا طرح چوب علاوه بر داشتن مزایای بسیار زیادی نسبت به نرده های چوبی مانند استحکام بالا، عدم خوردگی، وزن سبک تر، هزینه های کمتری نیز دارند.

علاوه بر این قیمت تمام شده نرده چوبی برای شما بستگی به حجم کار شما، تعداد نرده ها، دسته نرده، نصب نرده و موارد دیگر است. به همین دلیل می‌توانید با کارشناسان شرکت صنایع نرده مهدیس تماس گرفته و با دریافت مشاوره رایگان نصب نرده چوبی، از آخرین قیمت نرده چوبی نیز اطلاع پیدا کنید.

نرده تلفیقی طرح گل
نرده تلفیقی طرح گل

مراحل خرید نرده های چوبی مهدیس

اگر به دنبال انتخاب یا خرید نرده های چوبی هستید احتمالا ابتدا با جست و جو در اینترنت اطلاعات لازم را کسب میکنید. جهت آگاهی بخشی به شما در فرایند خرید نرده چوبی در این بخش میخواهیم به معرفی مراحل خرید نرده های چوبی مهدیس بپردازیم.

مرحله اول: انتخاب نرده مناسب

شما می‌توانید بر اساس محلی که قصد دارید نرده را در آنجا نصب نمایید نرده های خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال نرده های طرح چوب در مکان های مختلفی مانند تراس ها، راه پله ها و حاشیه استخر ها نصب می‌شوند.

در انتخاب نرده مناسب حتماً باید موارد ایمنی را مد نظر داشته باشید به این دلیل که نرده ها محافظی مهم برای خانه های شما هستند. 

همچنین طرح و رنگ های مختلف نرده نیز می‌تواند یکی از معیار های انتخاب شما برای خرید نرده های چوبی باشد. برای این کار می‌توانید مدل های مختلف نرده چوبی را در نرده چوبی مطالعه نمایید.

مرحله دوم: دریافت مشاوره از کارشناسان شرکت

پس از انتخاب مدل نرده مناسب خود، می‌توانید با کارشناسان تخصصی شرکت مهدیس تماس حاصل کرده و با توضیح محل نصب نرده و نوع هدفی که از نصب این نرده دارید، از راهنمایی رایگان مشاورین شرکت استفاده نمایید. مشاورین شرکت شما را برای خرید نرده چوبی مناسبتان راهنمایی خواهند کرد. همچنین می‌توانید از قیمت تمام شده نرده های خود نیز اطلاع پیدا کنید.

مرحله سوم: خرید نرده

در مرحله نهایی پس از اینکه از انتخاب نرده خود مطمئن شدید و همچنین از مشاوره کارشناسان شرکت نیز بهره مند شدید، می‌توانید اقدام به خرید نرده چوبی مورد نظر خود بکنید. به دلیل نوع فرایند تولید نرده های طرح چوب یا ABS، تولید و نصب نرده های مورد نیاز شما در زمان بسیار کوتاه تری انجام می‌گیرد. 

نرده طرح مهدیس
نرده طرح مهدیس

گارانتی و خدمات پس از فروش

کار هنوز تمام نشده است. پس از اینکه نرده های شما نصب شد و شما از انجام کار رضایت داشتید، شرکت صنایع نرده مهدیس آمادگی دارد تا هر زمانی که نرده های شما به مشکلی برخورد آن را برایتان بر طرف کند. کیفیت بالای مواد اولیه باعث شده است تا خاطر ما از آرامش شما در استفاده از نرده های چوبی شرکت مهدیس راحت باشد.

به علاوه تمامی نرده های شرکت صنایع مهدیس شامل گارانتی خرید می‌شوند. به این دلیل که ما از کیفیت کار خود مطمئن هستیم و برای تولید نرده ها از بهترین مواد اولیه در بازار مطلع هستیم تمام نرده های شرکت تا دو سال شامل گارانتی می‌شوند. در صورتی که هر اتفاقی برای نرده های شما افتاد می‌توانید از خدمات گارانتی این شرکت که شامل تعمیر یا تعویض نرده ها می‌باشد استفاده نمایید.

جمع بندی

در این مقاله که قسمت دوم مقاله معرفی شرکت صنایع نرده مهدیس به عنوان بهترین مجری نرده های چوبی بود به معرفی تکمیلی خدمات این شرکت پرداختیم. این توضیحات شامل نصب نرده های چوبی مهدیس، قیمت نرده های چوبی مهدیس، مراحل خرید نرده های چوبی مهدیس و گارانتی و خدمات پس از فروش می‌شود. در نهایت در صورتی که قصد دارید نرده های مطمئن و ایمن و همچنین شیک و زیبا برای خود انتخاب کنید ما شرکت صنایع نرده مهدیس را به عنوان یکی از بهترین شرکت های نرده سازی در ایران به شما معرفی می‌کنیم.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان جهت انتخاب نرده