نرده طرح چوب

زیباترین نرده های طرح چوب موجود در بازار شرکت مهدیس

 در ابتدایی این مقاله سعی داریم شما را  از فرایند تولید پلاستیک ABS شما را آگاه سازیم . شرکت صنایع نرده مهدیس تولید کننده انواع نرده طرح چوب میباشد . در این بخش راهنمایی کامل خرید نرده طرح چوب را تدوین کرده ایم . همچنین به معرفی زیباترین ، لاکچری ترین طرح های نرده های طرح چوب بازار می پردازیم . 

پلیمر ABS و چه کاربردی دارد ؟ 

در فرایند تزریق پلاستیک ABS از مواد اولیه متفاوتی برای ساخت محصولات پلاستیکی استفاده میشود. این مواد اولیه اغلب پلیمر های ترمو پلاستیک و ترموستی هستند .که در طیف های گسترده ای از محصولات مصرفی و صنعتی مورد استفاده میباشد. 

پلیمر ABS یکی از انواع پلیمر های ترمو پلاستیک است که بخاطر ویژگی منحصر به فرد که دارند. در دسته پر کاربرد ترین پلیمر های صنعت تزریق پلاستیک قرار میگیرند. 

درباره ی پلیمرABS :

آکریلونیتریل ، بوتادین ،استریرن که به نام پلیمر شناخته میشود . نوعی پلیمر ترمو پلاستیک بسیار متداول است . که در فرایند تزریق پلاستیک نیز مورد استفاده قرار میگیرد. این پلیمر در واقع نوعی تری پلیمر است. که از پلیمریزاسیون سه مونومر به وجود آمده است . دمای انتقال شیشه ای ABS حدود 105 درجه سانتی گراد است . به دلیل بی شکلی نقطه ذوب چندان مشخص ندارد. پلیمر ABS به دلیل داشتن سه جزء با قابلیت های ویژگی های هر یک از عناصر پلیمری خود را بروز می دهد. 

مشاوره و ارسال عکس و قیمت مدل های نرده پلیمری

۰۹۱۲۳۲۴۱۰۷۴

نرده های طرح چوب :

این نرده ها از مواد طبیعی به نام ABS ساخته میشود . در واقع نوعی پلیمر میباشند. که استفاده از آن ها برای نرده های طرح چوب که دارای مزایای بسیار زیادی میباشد. کیفیت بالای و مقاوم در برابر رطوبت هوا ، استحکام بالا و سبک تر بودن آن نسبت به چوب از مزایای آن می باشد. همچنین قیمت این نرده از چوب مناسب و مقرون به صرفه تر است . برای تولید آن نیاز به قطع هیچ درختی نیست . بنابراین این نرده سازگار با محیط زیست و قابل باز یافت است . همچنین مزیت دیگری که نیز دارد . به صورت رنگ شده و بسته بندی برای مصرف کننده عرضه میشود. که زمان نصب این نوع نرده در مقایسه با نرده های چوبی کمتر باشد . 

مشاوره و ارسال عکس و قیمت مدل های نرده پلیمری

۰۹۱۲۳۲۴۱۰۷۴

1 طرح جام ساده ، پیچ ، گلدار :

طرح جام از بروز ترین و کلاسیک ترین طرح الگوبرداری میشود . یکی از پرفروش ترین و لاکچری ترین نرده طرح چوب موجود در بازار میباشد . قابل نصب و اجرا بر انواع راه پله های پیچ و صاف ،  تراس و راه پله ها ، ویلاها ، هتل ها میباشد . شما میتوانید برای دکوراسیون منزل خود از این طرح استفاده کنید . که در از زیبایی و سادگی برخوردار هست . رنگ بندی متنوع که شامل سفید ، طرح چوب و یا گردویی ،کاپوچینو ،سفید طلایی ، مشکی طلایی ، طلایی مشکی استفاده کنید . 

مشاوره و ارسال عکس و قیمت مدل های نرده پلیمری

۰۹۱۲۳۲۴۱۰۷۴

2 طرح مهدیس :

این نوع نرده که از مواد اولیه ABS ساخته شده است . یکی از لوکس ترین نرده های طرح چوب موجود در بازار میباشد . شرکت صنایع نرده مهدیس که قابلیت اجرا در ویلاهای لوکس و دوبلکس میباشد. طرح مهدیس منحصر به فرد و زیبا ترین نرده که در رنگ بندی متنوع میباشد .که شامل سفید ، طرح چوب ، کاپوچینو ، سفید طلایی ، طلایی مشکی ، مشکی طلایی استفاده میشود . 

مشاوره و ارسال عکس و قیمت مدل های نرده پلیمری

۰۹۱۲۳۲۴۱۰۷۴

3 طرح صدرا :

یکی از منحصر به فرد ترین و نرده موجود در بازار این نوع نرده میباشد . برای طراحی و ساخت این طرح دقت بسیار بالایی بکار بردیم . دکوراسیون داخلی و زیبایی فضایی نرده اهمیت بسزایی دارد . و قابلیت اجرا در راه پله و تراس و پرتگاه میباشد. رنگ سفید ، کاپوچینو ، طرح چوب ، سفید طلایی، طلایی مشکی ، مشکی طلایی میباشد .

مشاوره و ارسال عکس و قیمت مدل های نرده پلیمری

۰۹۱۲۳۲۴۱۰۷۴

4 طرح پرگاس :

طرح پرگاس یکی از زیباترین طرح موجود در بازار میباشد . و قابل اجرا در فضاهای مختلف مانند بالکن ، راه پله ، استخر ،راه پله های دوبلکس میباشد. این نوع نرده به دلیل خاصیت که دارند مناسب میباشد برای فضاهای که رطوبت هوا دارند مانند ؛ ویلا ها ، منازل دوبلکس مناطق شمال و جنوب کشور مناسب میباشد . 

مشاوره و ارسال عکس و قیمت مدل های نرده پلیمری

۰۹۱۲۳۲۴۱۰۷۴

5 طرح تلفیقی ادیسه و رز :

نرده تلفیقی ادیسه و رز که تلفیق استیل و آلومینیوم با نرده طرح چوب ساخته میشود. که خواص فیزیکی و زیبایی هر دو نوع نرده را در خود جای داده است . علاوه بر این نقش و نگار طرح گل که  رو به روی نرده abs حک شده . برای هر بیننده ای جذابیت و زیبایی دارد . که در رنگ بندی مختلف میباشد. 

مشاوره و ارسال عکس و قیمت مدل های نرده پلیمری

۰۹۱۲۳۲۴۱۰۷۴

6 نرده باغچه طرح فرانسه :

این نوع نرده از جدید ترین نوع حصار باغچه موجود در بازار میباشد . از جنس pvc  سخت تولید میشود. بسیار شبیه به نرده باغچه چوبی است . این نرده علاوه بر زیبایی مزایای زیادی نسبت به نرده باغچه چوبی و سنگی دارد . مقاومت بالا در برابر آفتاب و بارش برف و باران از بارز ترین مزایای این نوع نرده میباشد .علاوه بر این به دلیل قیمت این نوع نرده PVC به نسبت که سایر نرده باغچه ها مقرون به صرفه تر میباشد . 

مشاوره و ارسال عکس و قیمت مدل های نرده پلیمری

۰۹۱۲۳۲۴۱۰۷۴

سخن آخر :

برای دریافت مشاوره در انتخاب طرح و استعلام قیمت دقیق نرده های طرح چوب دلخواه تان میتوانید. با ما از طریق شماره تماس 09123241074 با ما همراه باشید . شرکت صنایع نرده مهدیس اولین تولید کننده نرده طرح چوب در خاورمیانه میباشد . با ما ارتباط برقرار نمایید . و از خدمات ویژه ای این تولید کننده این نوع نرده که شامل گارانتی 2 ساله و ارسال به سراسر کشور میباشد . 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان جهت انتخاب نرده