نرده طرح صدرا

شرکت نرده مهدیس مدل صدرا

نرده طرح چوبی صدرا یکی از پرفروش ترین مدل های شرکت مهدیس میباشد. برای طراحی و ساخت نرده صدرا ظرافت و دقت بالایی بکار گرفته شده . از لحاظ کیفیت و زیبایی بی نظیر میباشد در ادامه این مقاله به معرفی نرده صدرا می پردازیم. 

نرده صدرا :

راه پله یکی از اجزایی مهم هر خانه است که نقش بسیار مهم در منازل دارد. پله دوبلکس یکی از محبوبترین و پرفروش ترین نرده ها طرح صدرا میباشد. مناسب برای انواع راه پله های اجرایی در خانه ها به شمار میرود. از دیرباز راه پله نقش بسیار مهم را بین دو فضا و طبقات مختلف دارا بوده . همچنین ثائیر اجرای راه پله در معماری داخلی قابل انکار نمیباشد. نرده صدرا با وجود طرح و نقش بسیار خاص و زیبا مناسب ترین انتخاب برای منازل دوبلکس میباشد. 

مشاوره و ارسال عکس و قیمت مدل های نرده طرح چوب

۰۹۱۲۳۲۴۱۰۷۴

 جنس نرده صدرا از چیست ؟ 

نرده صدرا از مواد ABS تولید میشود. سال های گذشته کسی از وجود نرده های طرح چوب که جایگزین نرده چوبی باشند. اطلاع نداشت. در سال گذشته نرده چوبی مورد استفاده برای راه پله قرار میگرفت . اما به دلیل قیمت بالا و دیگر برای خریداران مقرون به صرفه نیست . 

مزایای نرده صدرا : 

نرده طرح چوب صدرا از لحاظ مقاومتی مزایای بسیار زیادی نسبت به چوب دارد که ادامه به آن می پردازیم . 

مشاوره و ارسال عکس و قیمت مدل های نرده طرح چوب

۰۹۱۲۳۲۴۱۰۷۴

مقاومت بالا در برابر رطوبت هوا : 

بر خلاف نرده چوبی که د ر برابر رطوبت مقاوم نیستند. نرده های پلیمری مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت از خودشان نشان میدهند به این دلیل که مواد پلیمری مقاوم در برابر رطوبت میباشد و کاملا ضد آب و قابل شست و شو میباشند و به هیچ عنوان دچار پوسیدگی و آفت نمیشوند. 

استحکام بالایی نرده صدرا : 

نرده صدرا استحکام بسیار بالایی دارند در برابر ضربه و خش کاملا مقاومت از خودشان نشان میدهند. این مقاومت به دلیل ساختار مواد ABS در نرده های طرح چوب صدرا میباشد .

مشاوره و ارسال عکس و قیمت مدل های نرده طرح چوب

۰۹۱۲۳۲۴۱۰۷۴

تنوع در طرح و رنگ : 

شرکت نرده مهدیس مفتخر به تولید 9 طرح مختلف نرده میباشد . طرح صدرا یکی از پرفروش ترین طرح میباشد. این نرده در 6 نرده مختلف تولید میشوند . مناسب برای خانه های ویلایی و لوکس ، تالارها ، هتل ها ، قابل اجرا میباشد .

سخن آخر : 

نرده صدرا یک محصول بسیار شیک و خاص شرکت صنایع نرده مهدیس است .برای هرگونه سوال و مشاوره رایگان درباره محصول میتوانید . از طریق شماره تماس 09123241074 با ما در ارتباط باشید.  

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان جهت انتخاب نرده