خرید نرده های طرح چوب

نرده طرح چوب با ظاهری مشابه به نرده چوبی با مزایای بیشتر توسط  شرکت صنایع نرده مهدیس تولید می شود. این نوع نرده در برابر آب و هوا و بارش برف و باران مقاوم تر میباشد .و دچار  پوسیده نمی شود .همچنین هزینه آن به صرفه تر می باشد. بنابراین به جای نرده چوبی می توان از نرده طرح چوب استفاده نمود.همچنین این نرده با متریال متفاوت در 13 طرح و بدون محدودیت رنگی  تولید می شود. 

با نصب نرده  میتوان نرده به مقاومت چوب و با همان زیبایی داشته باشید. همچنین برای نصب این نوع نرده از قطع درختان جلوگیری کنید. مصرف چوب کاهش دهید. و در زیبا سازی منازل نیز استفاده می شود. 

ویژگی های نرده طرح چوب :

وزن بسیار سبک : 

نرده طرح چوب بسیار وزن کمتری نسبت به چوب و فلز دارد . به همین دلیل نصب آن آسان وزن بسیار سبک نرده های پلیمری نسبت به سایز نرده و متریال های متفاوت ویژگی نرده محسوب می شود. 

هزینه نصب و خرید مقرون به صرفه : 

این نوع نرده قیمت کمتری نسبت به چوب و فلز دارد. با توجه به ویژگی هایی که این نرده  دارد. بسیار مقرون به صرفه است .همچنین می توان برای داخل منازل ویلایی و دوبلکس و بالکن ها و فضایی باز میتوان استفاده نمود.

سازگاری با محیط زیست و جلوگیری از قطع درختان :

برای ساخت نرده های باید درختان بسیار قطع و تخریب شوند. تا نرده چوبی ساخته شود . بنابراین با نصب نرده طرح چوب از قطع درختان بی شمار جلوگیری می شود. و این به نفع محیط زیست و جلوگیری و گرمایش زمین است. به همین دلیل یکی از مهم ترین ویژگی نرده سازگاری با محیط زیست است. 

هزینه نگهداری بسیار پایین : 

نرده های پلیمری به دلیل داشتن طرح ثابت و اندازه مناسب دیگر نیاز به پرداخت هزینه های اضافی برای خراطی و تراش کار و رنگ امیزی و  نگهداری از نرده نیست. 

ترک خوردن در فصل سرما و گرما : 

به دلیل متریالی که در نرده طرح چوب به کار رفته است . دیگر نیازی نیست نگران ترک خوردن  نرده های در فصل های مختلف بود. زیرا استحکام نرده  بسیار بالاست و ترک نمیخورد. میتوان برای فضایی باز که مستقیم برابر بارش برف و باران هست استفاده نمود. 

مقاومت در برابر عوامل محیطی و تغییر آب و هوا : 

این نوع نرده مقاومت بالایی در برابر عواملی چون تغییر آب و هوا دارد. و شرایط آب و هوایی نامناسب تغییر شکل نمی دهند . و این ویژگی باعث محبوبیت نرده شده است . 

پوسیده نشدن در اثر رطوبت : 

یکی از مهم ترین ویژگی های نرده طرح چوب پوسیده نشدن در اثر رطوبت و یا بارش باران است . این نوع نرده به دلیل پوسده شدن در اثر رطوبت یا بارش باران است.  به دلیل پوسیده شدن به کلی تعویض میشوند یا حتی نرده فلزی در اثر رطوبت زنگ می زنند . این جلوه خوبی ندارد. 

بدون نیاز به هزینه برای رنگ آمیزی : 

نرده های چوبی در زمان مختلف نیاز به رنگ آمیزی پیدا می کنند. رنگ آنها به مرور زمان از بین می رود. اما رنگ طرح چوب ثابت است . به راحتی از بین نمی رود. به همین دلیل یکی از بهترین مزایایی طرح چوب از بین نرفتن رنگ و شکل آن می باشد. 

کاربرد نرده طرح چوب : 

به دلیل داشتن ویژگی بسیار زیاد این نوع نرده کاربرد بسیاری نیز دارد . می توان از این نوع نرده در مکان های زیادی استفاده کرد . در هر مکان که نرده چوبی در آن استفاده می شود. نرده طرح چوب می توان کاربرد داشته باشد. 

1.راه پله                 2. بالکن ها              3. تراس ها                4. آلاچیق             5. استخر ها              6. دورباغچه                  7. آپارتمان ها        

همانطور که در بالا گفته شد نرده طرح چوب  کاربردهای بسیار زیادی دارد. به دلیل از بین نرفتن طرح آن در رطوبت می تواند دور استخر ها و آب نماها  نیز کاربرد دارد. همانطور این نرده قابلیت استفاده در داخل ویلاها و آپارتمان ها را به عنوان طراحی داخلی و بیرونی دارد. از این نرده ها می توانید در راه پله نیز استفاده کنید . این نرده ها جایگزین نرده های فلزی و آهنی کنید . 

 

سخن آخر : 

هزینه نرده طرح چوب نسبت به نرده چوبی بسیار کمتر است . این نرده ها با توجه به کاربردها و ویژگی هایی که دارند. بسیار مقرون به صرفه هستند. به همین دلیل جایگزین خوبی برای نرده هایی با متریال های فلزی و چوبی می باشد . هزینه این نوع نرده بستگی به اندازه و وزن نرده می باشد. این عامل که نرده وزن طرح چوب چقدر می باشد. بسیار در هزینه آن تاثیر گذار است. بنابراین برای تهیه این نوع نرده بهتر است با کارشناسان فروش این محصول با شماره تماس 09123241074 مشورت کنید. با توجه به محیطی که می خواهید نرده ها در آن نصب شدند مشاوره بگیرید. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + دوازده =

مشاوره رایگان جهت انتخاب نرده