انواع راه پله های برای دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی منازل بسیار بر روی دکوراسیون پذیرای ثائیر بسزایی دارد . همچنین می توانیم تغییرات قابل توجه را به خانه به وجود میاورد . اولین چیزی که در بدو ورود به خانه به چشم میبیند .در واقع طراحی راه پله داخل ساختمان یکی از عناصر مهمی است . که باید به آن توجه داشته باشیم .

طراحی راه پله : 

ایده های بسیار جذابی نیز در طراحی راه پله وجود دارد . یکی از مهم ترین آن راه پله های دوبلکس می باشد . برای ساخت آنها از انواع مختلفی از مصالح استفاده میشود . طراحی راه پله میتواند. همراه با حفاظ و یا بدون حفاظ باشد. که بیشتر به صورت فلزی و چوبی میباشد . البته یکی دیگر از مدل های جذاب راه پله راه پله شیشه ای است که یکی از لوکس ترین راه پله به حساب میاید .

 

انواع راه پله های داخلی ساختمان :  

طراحی راه پله از به دو روش میباشد . یک به صورت راه پله مستقیم و راه پله مارپیچ استفاده میشود . که برای طراحی مدل راه پله باید توجه داشته باشیم . راه پله مستقیم مناسب برای فضاهای کوچک مناسب میباشد . طراحی آن در کمترین زمان صورت میگیرد . راه پله مارپیچ به فضایی بیشتری نیاز دارد. و زمان بسیار بالایی صرف طراحی راه پله پیچ میشود .

انواع نرده مناسب راه پله های دوبلکس :

نرده استیل :

یکی از انواع نرده راه پله استیل میباشد . استیل به دلیل استحکام بالا و دوام بالایی که دارند انتخاب مناسبی برای راه پله میباشد . این نرده بر خلاف نرده چوبی نیاز به مراقبت ندارد که دوام و عمر بسیار بالایی دارند. مناسب اجرا در راه پله های مدارس و بیمارستان ها میباشد .

نرده شیشه ای : 

ایده آل ترین نرده مناسب دکوراسیون داخلی مدرن نرده شیشه ای است . و برای نرده راه پله از شیشه های نشکن و شیشه های سکوریت و شیشه ای لمینت میباشد . مزایای این نرده مقاومت بسیار بالایی دارند که در برابر رطوبت آب و هوا و همچنین ضربه دارند. و انتخاب بسیار مناسبی برای اجرا نرده راه پله میباشد . برای اجرا نرده شیشه ای بهتر از ترکیب استیل و شیشه اجرا نمود. که علاوه بر مقاومت و عمر طولانی که دارند . دکوراسیون داخلی شما را جلوه خاص میبخشد .

نرده فلزی : 

فلز همیشه متریال محکم و مقاوم است در نتجه نرده فلزی نیز استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است . که برای موضوع باعث امنیت بیشتر در فضا میشود. استحکام بالایی این نرده باعث میشود که عمر بسیار بالایی داشته باشد . و اما یک عیب بزرگ دارد نرده فلزی مقاومت زیادی در برابر زنگ زدگی ندارد .

 نرده چوبی : 

متر یال طبیعی چوب از گذشته تا به امروز در ساخت و ساز و طراحی نرده های چوبی در دکوراسیون داخلی فضا مورد استفاده قرار میگیرد . و در زیبایی و جذابیت فضا را دو چندان میکنند. در طراح ها و شکل ها و مدل های مختلفی دارند. اما از ایراد های که دارند این است که نرده چوبی زمان تولید و طراحی  زمان بر میباشد که با گذشت زمان دچار پوسیدگی و آفت میشوند . و این مشکلات منجر شده که برای خرید نرده چوبی مردد شوند.

نرده طرح چوب :

شرکت نرده مهدیس اولین تولید کننده نرده طرح چوب میباشد . که مناسب ترین نرده برای دکوراسیون داخلی ، راه پله های دوبلکس میباشد . تنوع بسیار بالایی دارند. 9 طرح و 6 رنگ میباشد . و از ویژگپی نرده طرح چوب میتوان به مقاومت بسیار بالایی آن در برابر بارش باران و رطوبت هوا و به هیچ عنوان دچار آفت و پوسیدگی نمیشود .

 

سخن آخر :

برای دریافت مشاوره در انتخاب طرح و استعلام قیمت دقیق نرده های طرح چوب دلخواه تان میتوانید. با ما از طریق شماره تماس 09123241074 با ما همراه باشید . شرکت صنایع نرده مهدیس اولین تولید کننده نرده طرح چوب در خاورمیانه میباشد . با ما ارتباط برقرار نمایید . و از خدمات ویژه ای این تولید کننده این نوع نرده که شامل گارانتی 2 ساله و ارسال به سراسر کشور میباشد .

 

4 دیدگاه دربارهٔ «انواع راه پله های برای دکوراسیون داخلی»

  1. سلام من برای یک ویلای دوبلکس دنبال نرده هستم در حال جستجو بودم که با پیج شما آشنا شدم نیاز به مشاوره باشما دارم

    1. لطفا برای خرید و مشاوره نرده های پلیمری با کارشناسان فروش شرکت از طریق شماره تماس 09123241074 در ارتباط باشید .

  2. سلام من برای ویلای دوبلکس درحال جستجوی انواع نرده بودم که با پیج شما آشنا شدم و نیاز به مشاوره باشما دارم ۰۹۱۲۱۴۴۱۳۲۴

    1. لطفا برای خرید نرده های طرح چوب با کارشناسان فروش شرکت از طریق شماره تماس 09123241074 در ارتباط باشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان جهت انتخاب نرده