نرده طرح صدرا

برای انتخاب و خرید نرده طرح چوب مناسب برای پروژه برخی نکات مهم را در نظر بگیرید ؟

در ابتدایی این مقاله میخواهیم شما را با مزایای نرده های طرح چوب ( پلیمری )و آشنا سازیم .همچنین شما عزیزان برای خرید این نوع نرده در این  بخش راهنمایی کامل خرید نرده را تدوین کرده ایم .شرکت نرده مهدیس تولید کننده لاکچری ترین و زیباترین نرده طرح چوب موجود در بازار میباشد .

مزایای نرده طرح چوب :

کیفیت ساخت : 

 نرده طرح چوب از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است .که تحت استاندارد های صنعتی ساخته شده اند . این نوع نرده از مواد اولیه( ABS )تولید میشود .که فرایند تولید ثاثیر زیادی در مقاومت و دوام بسیار بالایی  دارد . که  با دستگاه injection به صورت تولید انبوه انجام میگردد.

مقاومت در برابر عوامل محیطی : 

نرده طرح چوب مقاوم بسیار بالایی در برابر بارش برف و باران دارند . در برابر رطوبت هوا مقاوم هستند. این نوع نرده کاملا  ضد آب و قابل شست و شو هستند . که با انتخاب این نوع نرده شما را از بابت خطر پوسیدگی نرده در مجاورت برف و باران آسوده خاطر خواهید بود .

استحکام بالا و مقاومت در برابر ضربه : 

این نوع نرده طول عمر بالایی برخورداند. در مقابل ضربه مقاومت بالایی از خود نشان می دهند . و به راحتی چوب در برابر ضربه نمیکشند. استفاده  از نرده چوبی باعث میشود که به مرور زمان چوب دچار آفت زدن و پوسیدگی میشود. اما به هیچ عنوان پایه های پلیمری دچار آفت و پوسیدگی نمیشود. و در برابر ضد حشرات موذی و موریانه مانند سوسک ، مورچه ، موریانه، ….. کاملا مقاوم هستند.

 

نصب و نگهداری آسان : 

نرده پلیمری به صورت رنگ شده؛ و بسته بندی کاملا محکم کارتن شده. برای مشتریان ارسال میشوند . برای نصب این نوع نرده نیاز به مهارت ویژه ای نخواهد داشت و با پیروی از دستور العمل میتوانید به راحتی آن را نصب کنید .

تنوع طرح و رنگ : 

این نوع نرده طرح چوب در 9 طرح و رنگ بندی دلخواه تان میتواند تولید نمود و محدودیت رنگی ندارند. صرفا مانند نرده های چوبی محدودیت رنگی ندارد. و صرفا مانند نرده های چوبی محدود به چند رنگ باشد . در رنگ بندی دلخواه میتواند تولید شود . رنگ را با محیط و استایل شما میتوان سازگار کرد .

 

هزینه و گارانتی : 

از نظر قیمت نرده های طرح چوب مقرون به صرفه تر از پایه های چوبی میباشد . علاوه بر آن دیگر هزینه صرف خدمات رنگ پرداخت نمیشود. محصولات نرده پلیمری شرکت صنایع نرده مهدیس کیفیت بسیار بالایی دارند و یکسال گارانتی ارائه میدهند. این امر نشان اعتماد تولید کننده به کیفیت محصولات میباشد .

 

سخن آخر : 

سپس برای راهنمایی خرید نرده های پلیمری میتوانید با شماره تماس 09123241074 با کارشناس فروش شرکت صنایع نرده مهدیس در ارتباط باشید . مشاوره رایگان برای بهترین انتخاب جهت خرید نرده داشته باشید .

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان جهت انتخاب نرده