نرده طرح چوب

تفاوت قیمت نرده های چوبی و طرح چوب و ویژگی آن :

اولین سوالی که ذهن هر فرد به آن مشغول میسازد . تفاوت بین نرده چوبی و نرده طرح چوب هست. در این مقاله شرکت نرده مهدیس سعی دارد. شما را با تفاوت نرده چوب و نرده طرح چوب و برتری نرده های نرده پلیمری آشنا سازد . 

مشاوره و ارسال عکس و قیمت مدل های نرده 

۰۹۱۲۳۲۴۱۰۷۴

تفاوت بین نرده چوبی و نرده طرح چوبی:

نرده طرح چوب همانطور که از اسمش پیداست جنس چوبی ندارد. از مواد ABS گرانول با دستگاه پرس به شکل خاص نرده در فرایند تزریق تولید میشود. نرده چوبی امکان پوسیدگی ، خوردگی ، از بین رفتن وجود دارد. و این نوع نرده در برابر حشرات کاملا آسیب پذیر هستند . محل مناسبی برای تخم گذاری حشرات موذی هست . و در برابر رطوبت هوا و بارش باران مقاوم نیستند . ویژگی نرده های طرح چوب مقاوم هستند. در برابر بارش باران و رطوبت هوا و به هیچ عنوان دچار آفت و پوسیدگی نمیشود. و امکان نفوذ حشرات موذی به داخل این نوع نرده وجود ندارد . و عمر بسیار بالای دارند. امکان باز یافت و تغییر رنگ  بر این نرده وجود دارد . بسیار از افراد این محصولات را جایگزین نرده چوبی می کنند.

مشاوره و ارسال عکس و قیمت مدل های نرده پلیمری

۰۹۱۲۳۲۴۱۰۷۴

قیمت نرده چوبی و نرده طرح چوب : 

نرده های چوبی انواع مختلفی دارند . که بهترین نوع چوب مناسب نرده چوب گردو ، راش ،بلوط ، روس میباشد . که از نظر کیفیت و قیمت بسیار بالای دارند . مقرون به صرفه نمیباشد .و زمان بسیار زیادی صرف منبت کاری میشود . و زمان تحویل این نوع نرده 30 الی 40 روز میباشد .با مشکلات هزینه رنگ و رنگ آمیزی در محل رو به رو هستند. اما نرده های طرح چوب با وجود مزایای بسیار که دارد .از نظر قیمتی مقرون به صرفه تر از چوب میباشد . و به صورت بسته بندی شده برای مصرف کنند گان عرضه میشود . تنوع بسیار بالای در طرح و رنگ دارند. از نظر قیمت طرح چوب 5 الی 10 درصد ارزانتر خواهد بود. 

مشاوره و ارسال عکس و قیمت مدل های نرده 

۰۹۱۲۳۲۴۱۰۷۴

مکانهای کاربردی نصب نرده های طرح چوب : 

این نوع نرده مناسب برای منازل  ویلای و خانه های دوبلکس میباشد .قابلیت نصب انواع راه پله های پیچ و صاف و انواع تراس و پرتگاه ها مناسب میباشد . تنوع بسیار بالایی در طرح و همچنین رنگ بندی بسیار بالایی دارند. و جلوه خاص به دکوراسیون داخلی میبخشند و به همین خاطر عده به دنبال خرید این نوع نرده هستند. 

سخن آخر:

برای دریافت مشاوره در انتخاب طرح‌ ها و استعلام قیمت دقیق نرده‌ ی طرح چوب دلخواه تان میتوانید با کارشناسان شرکت صنایع نرده‌ ی مهدیس که تنها تولید کننده‌ ی این نوع نرده در ایران و خارج از کشور است، ارتباط برقرار نمایید و از خدمات ویژه‌ ی این تولیدکننده شامل گارانتی ۲ ساله و امکان ارسال به نقاط مختلف کشور برخوردار گردید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان جهت انتخاب نرده