دسته نرده چوبی

اجرای پله گرد با دسته نردهpvc

دسته نرده PVC ، یک محصول جدید و بسیار کاربردی است که برای انواع پله ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. شرکت نرده مهدیس اولین تولیدکننده دسته نرده PVC قابل خم در ایران است. این محصول تا قبل از تولید توسط تیم ما، به‌صورت وارداتی از کشورهای خارجی مورداستفاده قرار می‌گرفت که قیمت بالا و عدم تنوع رنگ معایب آن بود. در این مقاله به معرفی کامل هندریل PVC قابل خم مهدیس، راهنمای نصب، خم‌کاری و معرفی جنس PVC می‌پردازیم.

دسته نرده PVC

دسته نرده  قابل خم PVC مهدیس

شرکت صنایع نرده مهدیس تولید کنند نرده چوبی برای اولین بار پس از تحقیق و توسعه فراوان موفق شد دسته نرده PVC قابل خم را که پیش‌ازاین از خارج از کشور وارد می‌شد تولید نماید. این محصول علاوه بر داشتن زیبایی بی‌نظیر، دارای مقاومت و خواص مکانیکی بالایی است.  در ادامه مزایای این محصول را شرح می‌دهیم.

 

 

1- قابل خم بودن و اجرا در پله‌های گرد

این محصول قابلیت نصب در پله‌های گرد را دارد. برای همین گزینه‌ای بسیار مناسب برای خانه‌های دوبلکس و ویلایی می‌باشد. شما می‌توانید این محصول را همراه با نرده‌ طرح چوب شرکت مهدیس که مخصوص خانه‌های ویلایی هستند نصب نمایید.

 

2- زیبایی

برای راه‌پله معمولاً از لوله‌های استیل یا آلومینیوم استفاده می‌کنند؛ اما اگر قصد دارید خانه‌ای لوکس با ساختاری خاص داشته باشید دسته نرده چوبی (PVC) گزینه بسیار مناسبی برای شماست.

 

3- مقاومت بسیار بالاتر از چوب

دسته نرده‌ چوبی موجود در بازار بعد از نصب و پس از مدتی نیاز به تعویض و یا تعمیر پیدا می‌کنند. علت این است که به دلیل ماهیت چوبی آن در معرض حشرات و جوندگان قرار دارند. همچنین عدم مقاومت در برابر رطوبت و خط و خش باعث پوسیدگی و عدم امکان استفاده در فضاهای رطوبتی مانند شمال کشور می‌شود.

اما جنس PVC ضد رطوبت و خوردگی بوده و قابلیت نصب در انواع مدل‌های آب و هوایی حتی در برابر نور خورشید را دارد.

دسته نرده چوبی قابل خم

 

4- تنوع رنگ

تنوع رنگی نسبت به نمونه‌های چوبی مزیتی است که می‌تواند دلیل انتخاب شما به‌عنوان دسته نرده راه‌پله‌تان باشد.

5- نصب فوری و عدم نیاز به رنگ‌آمیزی در محل

دسته نرده چوبی پس از نصب نیاز به رنگ نمودن در محل دارند درصورتی‌که این محصول کاملاً رنگ‌شده و آماده نصب و دربسته بندی‌های محکم خدمت مشتریان عزیز ارسال می‌شود.

هندریل

 

آموزش خم‌کاری دسته نرده PVC

برای خم‌کاری هندریل PVC از المنت حرارتی استفاده می‌شود. المنت حرارتی پارچه‌ای است که به دور دسته نرده پیچش می‌دهند و به‌واسطه گرم شدن باعث خمیدگی دسته نرده می‌شود. سپس هنگامی‌که هندریل چوبی را در اندازه دلخواهتان خم نمودید پس از سرد شدن به همان حالت قبل می‌ماند.

 

 

آموزش نصب دسته نرده PVC قابل خم

نصب دسته نرده PVC قابل خم امری تخصصی است که حتماً می‌بایست توسط نصاب ماهر انجام شود. شرکت مهدیس با دارا بودن کادری مجرب می‌تواند خدمات نصب دسته نرده PVC را برای شما انجام دهد.

جهت آشنایی شما با این فرایند، فیلم نصب دسته نرده چوبی (PVC) را برای شما قرار داده‌ایم.

 

 

دسته نرده چیست؟

دسته نرده چوبی یا هند ریل سازه‌ای است که روی پله یا دیوار نصب شده تا افراد برای حمایت یا بالا رفتن آن را در دست گرفته یا به آن تکیه دهند. هندریل چوبی معمولاً در هنگام بالا رفتن یا پایین آمدن از پله‌ها و پله‌برقی‌ها به‌منظور جلوگیری از سقوط استفاده می‌شود. معمولاً روی نرده‌ها نصب می‌شوند یا به دیوارها متصل می‌شوند.

 

PVC چیست؟

پلی وینیل کلراید که به‌اختصار PVC نامیده می‌شود یک پلیمر ترموپلاستیک اقتصادی و پرکاربرد است که در صنایعی مانند صنایع ساختمانی  و معماری مورداستفاده قرار می‌گیرد. نمونه محصولات ساخته‌شده با این مواد درب و پنجره UPVC، لوله‌ها، عایق سیم  و کابل و … است.

مواد PVC بعد از پلی‌اتیلن و پروپیلن پرکاربردترین پلیمر موجود در جهان می‌باشد ولی به نسبت آن دو قیمت بالاتری دارد.

پلیمر PVC ماده‌ای سفید است که به‌صورت پودری و گرانولی موجود می‌باشد. با توجه به اینکه ویژگی‌های مثبتی مانند سبک بودن، ماندگاری بالا، قیمت مناسب و فرایند آسان تزریق را دارد پی‌وی‌سی اکنون در چندین مورد جایگزین مصالح ساختمانی سنتی مانند چوب، فلز، بتن، لاستیک، سرامیک و … شده است.

مزایای PVC

  • قیمت مناسب
  • استحکام بالا
  • بازدارندگی شعله
  • مناسب برای کاربردهای شفاف
  • مقاومت شیمیایی بالاتر و منعطف‌تر
  • خواص عایق الکتریکی مناسب
  • ممانعت در برابر نفوذ بخار خوب
  • پایداری ابعادی در دمای اتاق مناسب

 

جمع‌بندی

در این مقاله شمارا با محصول دسته نرده PVC آشنا نمودیم و نحوه نصب هندریل چوبی (PVC) مزایا و قوانین مربوط به آن را شرح دادیم. برای اطلاعات بیشتر و سفارش این محصول می‌توانید با این شماره از راه‌های واتس اپ و تماس ارتباط با شرکت نرده مهدیس برقرار کنید.

09123241074

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان جهت انتخاب نرده