نرده طرح چوب

کاربرد نرده طرح چوب و استفاده در راه پله و تراس

در این مقاله سعی شما را با نرده پلیمری داریم . شما را با شرکت نرده مهدیس یکی از بهترین تولید کننده های نرده طرح چوب و پلیمری در خاورمیانه میباشد . شما را با مزایای نرده پلیمری ، طرح چوب و تمامی ویژگی این نوع نرده را با شما بازگو کنیم . یکی از مهم ترین اجزایی منازل دوبلکس که زیبایی و جلوه خاص به دکوراسیون داخلی شما میبخشند. و به همین دلیل نرده مناسب راه پله و تراس باید دقت صورت بگیرد.

مزایای نرده طرح چوب : 

 

1.مقاومت در برابر رطوبت هوا و ضد آب

2. استحکام بالا و مقاومت در برابر ضربه

3.نصب آسان

4. سازگار با محیط زیست

5. در 13 طرح و رنگ بندی مختلف

6. قیمت مقرون به صرفه

نرده های پلیمری که مزایای بسیار زیادی دارند . همانطور که قسمت بالا اشاره کردیم. یکی از مهم ترین مزایای استفاده از نرده طرح چوب مقاومت در برابر رطوبت هوا و ضد آب بودن آن است . که با انتخاب این نوع نرده شما از هرگونه پوسیدگی در برابر آب و هوا و بارش باران آسوده خاطر خواهید شد . و از سمت دیگر به علت داشتن استحکام بسیار بالا نرده پلیمری باعث میشود .که طول عمر بسیار بالاتری هم داشته باشد. این نوع نرده سازگار با محیط زیست میباشد و بدون اینکه درختی قطع شود این نوع نرده پلیمری تولید میشود . تنوع بسیار بالای در طرح و رنگ دارند. فرایند تولید به وسیله با دستگاه injection به صورت تولید انبوه  می گردد. در این روش تعداد زیادی نرده با کیفیت بالا توسط دستگاه در هر شیفت تولید میشود. این نوع نرده به صورت بسته بندی کاملا محکم و به صورت کارتن شده برای مشتریان ارسال می گردد. ضمنا برای نصب نرده پلیمری شما به مهارت ویژه ای نیاز نخواهید داشت .و با پیروی از ویدئو آموزشی ساده میتوانید آن را نصب نمایید

سخن آخر :

در مقاله سعی کردیم شما را با ویژگی محصولات شرکت  نرده سازان مهدیس بپردازیم .برای اطلاعات بیشتر و سفارش این نوع نرده با شماره تماس 09123241074 با کارشناسان فروش در ارتباط باشید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان جهت انتخاب نرده