انواع نرده پلیمری و بررسی مزایای نرده های پلیمر

یکی از مهم ترین اجزایی راه پله منازل دوبلکس نرده های پلیمری میباشد .که زیبایی و جلوه خاص به دکوراسیون آن میبخشند. به همین دلیل انتخاب نرده مناسب راه پله یا تراس شما باید دقت صورت بگیرد. این نوع نرده براساس ویژگی که دارند بهترین انتخاب میباشد . در این مقاله سعی دارید شما را با مزایای نرده پلیمری و انواع نرده آشنا کنیم .

 

مزایای نرده پلیمری : 

1مقاوم در برابر رطوبت هوا و استحکام بالا در برابر ضربه : 

یکی از مزایای نرده پلیمری  این است که مقاومت بسیار زیادی در برابر رطوبت هوا دارد . و از دیگر ویژگی آن ضد آب بودن این نوع نرده است . شما را از بابت پوسیدگی نرده در مجاورت برف و باران آسوده خاطر خواهد کرد. نرده طرح چوب در مقابل ضربه مقاومت بالایی از خود نشان میدهند. و به هیچ عنوان دچار پوسیدگی و آفت نمیشود. بهترین جایگزین برای نرده چوبی میباشد .

2 تولید سریع و نصب آسان :

فرایند تولید نرده پلیمری به وسیله با دستگاه injection به صورت تولید انبوه  می گردد. در این روش تعداد زیادی نرده با کیفیت بالا توسط دستگاه در هر شیفت تولید میشود. این نوع نرده به صورت بسته بندی کاملا محکم و به صورت کارتن شده برای مشتریان ارسال می گردد. ضمنا برای نصب نرده پلیمری شما به مهارت ویژه ای نیاز نخواهید داشت .و با پیروی از ویدئو آموزشی ساده میتوانید آن را نصب نمایید.نرده طرح چوب

3 سازگار با محیط زیست : 

اما نرده پلیمری سازگار با محیط زیست میباشد . هیچ درختی برای ساخت  این نوع نرده قطع نمیشود .در تولید نرده طرح چوب پلیمری هزینه صرف منبت کاری نمیشود. همچنین از آنجا که مواد اولیه ساخت نرده طرح چوب نوعی پلیمر قایل باز یافت است . خیال تان از بابت آسیب به محیط زیست آسوده خواهد بود.

4 تنوع در طرح و رنگ : 

نرده پلیمری را میتوان در هر رنگ دلخواهی تولید نموده . مثل نرده های چوبی محدود به چند رنگ چوب نمیباشد . بعلاوه بر تولید نرده طرح چوب abs لایه ای pvc  را میتوان روی آن ایجاد نمود که خود در قالب بیش تر از طرح و رنگ میباشد.

 طرح نرده های پلیمری : 

 

1 طرح جام ساده:

اولین تولید نرده پلیمری در خاورمیانه شرکت مهدیس با ضمانت مشتریان گرامی خود را حفظ کیفیت و اصالت به دست آورده است که با الگو برداری از طرح کلاسیک و با هدف اجرای جهت راه پله و بالکن منازل ویلایی تولید میشود .

مشخصات نرده : 

سایز نرده : 73×9

وزن نرده : 2.036kg

نرده جام گلدار

2 طرح جام گلدار : 

این طرح نرده ای بر مبنای طرح منبت و با دوام و زیبا شرکت صنایع نرده مهدیس به شمار میرود . که با الگو برداری از طرح نرده های مدرن و با هدف اجرای جهت راه پله پیچ و صاف میباشد .

مشخصات نرده : 

سایز نرده : 73×9

وزن نرده : 2.177kg

3 طرح جام پیچ : 

این طرح تمرکزی بر تمیزی و سادگی خطوط دارند. اما با جزئیات مدرن ترکیب شده اند . معمولا از رنگ های ساده و تیره بهره می برند. این طرح پر فروش ترین طرح برای منازل دوبلکس میباشد .

مشخصات نرده : 

سایز نرده : 73×9

وزن نرده : 2.2kg

4 طرح مهدیس :

طراحی ، تولید راه پله های متنوع و خاص شرکت نرده مهدیس . قابلیت اجرا در راه پله های پیچ و صاف تا زیبایی خاص و منحصر به فرد فضای ویلای شما را زیبا میکنید .

مشخصات نرده : 

سایز نرده : 76×17

وزن نرده : 3.3kg

5طرح صدرا :

نرده های پلیمری طرح صدرا با وجود طراوتی که در طراحی آن به کار رفته است . از دوام بسیار بالایی برخوردار است . در این پروژه نرده حفاظ صدرا استفاده کرده ایم .

مشخصات نرده : 

سایز نرده : 76×17

وزن نرده : 3.2kg

6 طرح لاله : 

این طرح از نرده های طرح چوب یکی از لاکچری ترین و جدیدترین طرح شرکت مهدیس میباشد . با هدف اجرا برای خانه های دوبلکس قابل اجرا میباشد .

مشخصات نرده : 

سایز نرده : 84×11.5

وزن نرده : 3.2kg

 

7 طرح تلفیقی ادیسه : 

این طرح در تلفیقی از هنر و زیبایی میباشد . تلفیقی ادیسه و شاه ادیسه با استفاده از لوله های استیل و آلومینیومی و به منظور ارائه نرده ای مدرن به مشتریان تولید شده است .

مشخصات نرده : 

سایز نرده : 45×7

وزن نرده : 1.60kg

 

8 طرح تلفیقی رز :

 طراحی ، تولید نرده های پلیمری تلفیقی رز و شاه تلفیقی رز در راه پله های شرکت مهدیس میباشد . قابلیت اجرا برای ساختمان های بلند مرتبه میباشد  . 

مشخصات نرده : 

سایز نرده : 45×7

وزن نرده : 1.60kg

 

جمع بندی :

در این مقاله سعی داریم شما را با محصولات شرکت صنایع نرده مهدیس آشنا نمودیم . و ویژگی ، مزایای نرده پلیمری بپردازیم. برای اطلاعات بیشتر و سفارش این محصول می توانید با این شماره از راه های واتساپ و با شماره تماس 09123241074  با کارشناسان فروش ارتباط برقرار کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان جهت انتخاب نرده