نرده طرح چوب

خرید و قیمت نرده طرح چوب شرکت صنایع نرده مهدیس

نرده طرح چوب یکی از محبوب ترین نرده ها هستند. که در خانه ها استفاده میشود. از دیرباز مورد استفاده قرار میگرفته اند. امروزه نیز در خانه های مجلل، دوبلکس از نرده های پلیمری استفاده میشود.  شرکت صنایع نرده مهدیس اولین تولید کننده نرده های طرح چوب در خاورمیانه میباشد .

مزایای نرده طرح چوب :

  1. تنوع در طرح و رنگ
  2. مقاومت در برابر رطوبت هوا و ضد آب بودن
  3. استحکام بالا و مقاومت در برابر ضربه
  4. نصب آسان
  5. سازگار با محیط زیست
  6. قیمت مقرون به صرفه

قیمت نرده طرح چوب : 

قیمت نرده طرح چوب شرکت مهدیس از نرده های استیل و آلومینیوم بیشتر است . ولی از نظر زیبایی نرده های پلیمری قابل قیاس نمیباشد. اگر برای داخل خانه می خواهید . از نظر طرح چوب استفاده کنید . جلوه خاص به دکوراسیون داخلی شما میبخشد.

استحکام بالا و مقاومت در برابر ضربه :

این نوع نرده استحکام بسیار بالایی برخوردار است . و در برابر رطوبت هوا و بارش باران و مقاومت بسیار بالایی دارد . مقاوم در برابر ضربه است و پایه های پلیمری شرکت مهدیس ضد آب میباشد.

نرده طرح دیبا

تنوع در طرح و رنگ :

این نوع نرده پلیمری تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگ دارد. متنوع در رنگ بندی مانند: سفید ، سفید طلایی ، مشکی ، مشکی طلایی ، طلایی مشکی ، گردویی ، کاپوچینو ،…. میباشد . و در مقاله های قبلی به صورت کلی به طرح های پایه های طرح چوب آشنا شدیم.

سازگار با محیط زیست :

پایه های طرح چوب سازگار با محیط زیست میباشد . برای تولید این نوع نرده نیاز به قطع درختان نمیباشد .و بدون آسیب به محیط زیست این نوع نرده های تولید میشود .

نرده تلفیقی طرح رز

سخن آخر : 

اگر قصد خرید و سفارش پایه های طرح چوب را دارید . ابتدا مدل پایه نرده را انتخاب کنید . سپس با مشاوران ما تماس بگیرید. تا از زمان نصب و رنگ و استعلام قیمت با شما هماهنگ لازم انجام دهند.

جهت سفارش کالا و اطلاعات بیشتر یا دریافت مشاوره با شماره تماس 09123241074 تماس حاصل فرمایید .

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان جهت انتخاب نرده