نرده جام مهدیس

لاکچری ترین نرده‌های طرح چوب بازار

تا چند سال پیش کسی از وجود نرده‌هایی که جایگزین نرده‌های سنگی سنگین و زمخت و نرده‌های چوبی زیبا و گران‌قیمت باشند اطلاع نداشت. در سال‌های گذشته نرده‌های استیل روی کار آمدند که با خواص و کاربردها زیادی که داشتند معمولاً در هر مکانی یافت می‌شدند اما زیبایی نرده‌های چوبی را دارا نبودند. نرده‌های طرح چوب یا ABS اولین جرقه‌ی تغیری نوین در صنعت نرده سازی ایران و جهان بود. تغیری که برای اولین بار توسط شرکت صنایع نرده مهدیس ایجاد شد و می‌توان آن را انقلابی در نرده‌های بازار قلمداد کرد.

مشاوره و ارسال عکس و قیمت مدل های نرده طرح چوب

۰۹۱۲۳۲۴۱۰۷۴

در این مقاله می‌خواهیم در ابتدا انواع مختلف نرده‌های چوبی را شرح داده و سپس به معرفی کامل نرده‌های طرح چوب و ABS بپردازیم. همچنین جهت راهنمایی شما عزیزان برای خرید نرده طرح چوب بخش راهنمای کامل خرید نرده طرح چوب را تدوین کرده‌ایم و همچنین لاکچری ترین و زیباترین نرده‌های طرح چوب بازار را معرفی کرده‌ایم.

انواع مدل های مختلف نرده چوبی
انواع مدل های مختلف نرده چوبی

انواع مدل نرده‌های چوبی

راه‌پله و تراس منزل نقش بسیار مهمی در زیبایی دکوراسیون منزل دارند. در طراحی دکوراسیون منزل باید به نکات زیادی ازجمله زیبایی این مکان‌ها توجه نمود. یکی از متریال هایی که می‌تواند این مکان‌ها را زیبایی به خصوصی ببخشد استفاده از نرده‌های چوبی یا نرده‌های طرح چوب می‌باشد. نرده چوبی قیمت نرده پلیمری طرح چوب یکی از متریال های نرده می‌باشد که هرچه از مدت‌زمان نصب آن بگذرد ارزش بالاتری پیدا می‌کند. در این قسمت به انواع مدل‌های نرده چوبی می‌پردازیم.

مشاوره و ارسال عکس و قیمت مدل های نرده طرح چوب

۰۹۱۲۳۲۴۱۰۷۴

نرده گرد ساده
نرده گرد ساده
  1. نرده گرد ساده

نرده گرد ساده به شکل استوانه‌ای است و نصب آن راحت است. این نرده دارای قطری به‌اندازه 20 تا 45 سانتی‌متر می‌باشد. همچنین جهت ساخت این نرده از دستگاهی به نام دستگاه خراطی استفاده می‌شود. به همین دلیل شکل نرده‌ها به‌صورت به شکل قرینه و دارای تقارن نسبت به محور است. جنس چوب نرده پلاستیکی طرح چوب این نوع نرده معمولاً از جنس چوب روسی یا چوب راش می‌باشد. این امر به این دلیل است که این نوع چوب به‌راحتی قابل ماشین‌کاری و برش است. 

مشاوره و ارسال عکس و قیمت مدل های نرده طرح چوب

۰۹۱۲۳۲۴۱۰۷۴

با جنس چوب انواع مختلف نرده چوبی آشنا شوید!

نرده چوبی تخت
نرده چوبی تخت
  1. نرده چوبی تخت

این نوع نرده معمولاً بخشی از آن مانند بالا، پایین و یا وسط نرده به‌صورت مربع است. سبک تولید این نرده به سبک کلبه‌ای است. این نوع نرده نصب ساده‌تر و شکل ساده‌ای نسبت به دیگر نرده‌ها دارد.

جنس نرده چوبی تخت معمولاً از چوب راش و یا چوب گردو می‌باشد. به دلیل اینکه این نوع نرده‌های شکل ساده‌ای دارند برای ساخت آن‌ها از فرایند اکسترود استفاده می‌شود. همچنین می‌توان برای تولید آن‌ها از مواد اولیه چوب پلاست نیز استفاده کرد. در این صورت قیمت تمام‌شده بسیار ارزان تمام می‌شود.

نرده چوب پلاست
نرده چوب پلاست
  1. نرده‌های چوبی چوب پلاست

این نوع نرده‌ها از کامپوزیتی به نام چوب پلاست می‌باشند و مزیت آن‌ها این است که نیازی نیست از آن‌ها مانند کودک خود مراقبت کنید. نرده چوب پلاست از خرده چوب‌ها و ترکیبی از مواد اولیه طبیعی به‌صورت گرانول شده پلیمری است.

اگر شما در شهری بارانی و مرطوب زندگی می‌کنید خبر خوب برای شما این است که می‌توانید بدون نگرانی این نرده‌ها را در شهر خود نصب نمایید و مشکلی برایتان به وجود نیاید. نرده چوب پلاست از قیمت پایین‌تر و ارزان‌تری نسبت به دیگر نرده‌ها برخوردار است. همچنین نصب این نرده نیز آسان می‌باشد.

مشاوره و ارسال عکس و قیمت مدل های نرده طرح چوب

۰۹۱۲۳۲۴۱۰۷۴

نرده چوبی CNC
نرده چوبی CNC
  1. نرده‌های چوبی CNC شده

این نرده‌ها جزو نرده‌های گران، زیبا و پیچیده در بازار نرده ایران می‌باشند. این نرده‌ها درگذشته توسط منبت‌کاران و طراحان ساخته می‌شد اما امروزه با پیشرفت فنّاوری، طرح و نقش‌های زیبا و بسیار زیادی توسط دستگاه CNC روی این نرده‌ها قابل حکاکی است.

جنس چوبی که برای این نوع نرده به کار می‌رود باید دارای حداقل گره باشد که در هنگام ماشین‌کاری ترک نخورده و نرده نشکند. برای ساخت این نرده لازم است که ابتدا طرح نرده در نرم‌افزارهای CAD ترسیم و کد نویسی شود تا ابزاری که جهت براده برداری استفاده می‌شود بتواند نمای تمام سطح نرده را ذخیره کرده و عمل براده برداری را به‌درستی انجام دهد.

نرده چوبی ABS
نرده چوبی ABS
  1. نرده‌های طرح چوب یا نرده ABS

این گروه از نرده‌ها از مواد طبیعی به نام ABS ساخته می‌شود. این مواد درواقع نوعی پلیمر می‌باشند که استفاده از آن‌ها برای نرده‌های چوبی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد. کیفیت بالای کار، مقاومت در برابر رطوبت، استحکام و مقاومت بالا و سبک‌تر بودن نسبت به چوب از مزایای آن می‌باشد.

همچنین قیمت این نوع نرده نیز در مقایسه با نرده چوبی مناسب‌تر و مقرون‌به‌صرفه تر است و برای تولید آن نیاز به قطع هیچ درختی نیز. بنابراین سازگار با محیط‌زیست و قابل بازیافت نیز است.

همچنین مزیت دیگری که نیز دارد این است که به‌صورت رنگ‌شده قابل‌نصب می‌باشند. این امر موجب شده است که زمان نصب این نوع نرده در مقایسه با نرده‌های چوبی دیگر کمتر باشد.

مشاوره و ارسال عکس و قیمت مدل های نرده طرح چوب

۰۹۱۲۳۲۴۱۰۷۴

نرده‌های ABS جایگزینی شایسته برای نرده‌های چوبی

همان‌طور که گفته شد نرده ABS یکی از بهترین انواع نرده‌های موجود به‌جای استفاده از نرده‌های چوبی هستند. این نرده که برای اولین بار در جهان در سال 1392 توسط عده‌ای از مهندسین خلاق شرکت صنایع نرده مهدیس ساخته شد، تمام خواص نرده چوبی را داراست اما معایب آن را ندارد. این نرده‌ها به دلیل داشتن مزایای بسیار زیاد ازجمله قیمت مناسب‌تر و کیفیت بیشتر، اکنون به یکی از پرفروش‌ترین نرده‌ها بازار تبدیل‌شده‌اند.

نرده ABS درواقع از موادی به نام ABS ساخته‌شده است. این مواد که بر پایه مواد آلی از میعانات نفتی هستند نوعی پلاستیک محکم و با استحکام بسیار بالا می‌باشند که به خاطر قابلیت بازیافت و عدم استفاده از چوب درخت در ساخت آن‌ها، دوست دار محیط‌زیست نیز می‌باشند.

در ادامه به معرفی مواد ABS می‌پردازیم.

پلاستیک ABS
پلاستیک ABS

پلاستیک ABS چیست؟

ماده اکریلونیتریل بوتادین استایرن که به اختصار (ABS) نامیده می‌شود یک پلیمر ترموپلاستیک و آمورف مات است. نام “ترموپلاستیک” به نحوه واکنش مواد به گرما اشاره دارد. مواد ترموپلاستیک در دمای معینی مایع می‌شوند (به‌عنوان‌مثال مواد ABS در 221 درجه فارنهایت ذوب می‌شوند).

پلاستیک ABS را می‌توان تا نقطه ذوب حرارت داد سپس خنک کرد و مجدداً بدون تخریب زیادی، دوباره گرم کرد. ترموپلاستیک‌هایی  مانند ABS به‌جای سوختن مایع می‌شوند که به آن‌ها اجازه می‌دهد به‌راحتی تزریق شوند و سپس بازیافت شوند. پس قابل بازیافت بودن یکی از مزایای بزرگ نرده ABS می‌باشد.

در مقابل، پلاستیک‌های ترموست فقط یک‌بار قابل گرم شدن هستند (معمولاً در طی فرآیند قالب‌گیری تزریقی). اولین گرمایش باعث می‌شود در مواد ترموست تغییر شیمیایی ایجاد می‌شود که قابل‌برگشت نیست. اگر برای بار دوم سعی کنید یک پلاستیک ترموست را در دمای بالا گرم‌کنید، به‌راحتی می‌سوزد. این ویژگی باعث می‌شود مواد ترموست قابل بازیافت نباشند. پلاستیک ABS همچنین ماده‌ای بی‌شکل است به این معنی که خصوصیات فیزیکی مواد پلاستیکی را نشان نمی‌دهد.

مشاوره و ارسال عکس و قیمت مدل های نرده طرح چوب

۰۹۱۲۳۲۴۱۰۷۴

پلاستیک ABS چگونه ساخته می‌شود؟

پلاستیک ABS معمولاً از طریق فرآیند امولسیون (مخلوط چند محصول که معمولاً در یک محصول واحد ترکیب نمی‌شوند) به‌صورت پلیمری تبدیل می‌شود. یک نمونه معروف از محصول امولسیون شده شیر است. پلاستیک ABS نیز توسط فرآیندی معروف به پلیمریزاسیون توده‌ای مداوم ایجاد می‌شود. در سطح جهانی، متداول‌ترین روش ساخت مواد ABS، فرآیند امولسیون است.

توجه به این نکته مهم است که چون ABS یک ماده ترموپلاستیک است، همان‌طور که در بالا ذکر شد، می‌توان آن را به‌راحتی بازیافت کرد. این بدان معنی است که یک روش معمول تولید مواد ABS از یک مواد ABS دیگر است (ساخت ABS از ABS).

کاربردهای مواد ABS چیست؟

داشبورد اتومبیل نیز از پلاستیک ABS ساخته‌شده است. این مواد مقاومت زیادی در برابر خوردگی دارند. همچنین ماشین‌کاری آن بسیار آسان است و دمای ذوب آن کم است و استفاده از آن در فرآیندهای تولید قالب تزریق یا چاپ سه‌بعدی روی دستگاه FDM بسیار ساده است.

پلاستیک ABS نسبتاً ارزان است. همچنین این مواد به دلیل پایین بودن نقطه ذوب، معمولاً در شرایط گرمای زیاد استفاده نمی‌شوند. این ویژگی‌ها منجر به استفاده از ABS در طیف وسیعی از صنایع می‌شود.

اسباب بازری لگو از ABS ساخته شده است
اسباب بازی لگو از ABS ساخته شده است

نمونه ابزارهای ساخته‌شده از ABS چیست؟

اشیاء مختلفی از مواد ABS ساخته می‌شوند. کلیدهای صفحه‌کلید کامپیوتر، محافظ پلاستیکی روی پریزهای دیواری و اسباب‌بازی‌های LEGO ازجمله شناخته‌شده‌ترین آن‌ها هستند.

ABS به‌راحتی ماشین‌کاری، سنباده، چسب و رنگ زده می‌شود. شما همچنین می‌توانید محصولات خوب آرایشی را با مواد ABS بسازید. بعلاوه، برخلاف برخی پلاستیک‌های دیگر، می‌توان آن را نیز به‌راحتی رنگ زد. به همین دلیل است که اغلب برای محفظه‌هایی استفاده می‌شود که ممکن است دارای بافت‌های مختلف یا سطح براق باشند.

آیا ABS سمی است؟

ABS ازآنجاکه هیچ ماده سرطان‌زایی شناخته‌شده‌ای ندارد نسبتاً بی‌ضرر است و هیچ اثر سوئی بر سلامتی در هنگامی‌که در معرض مواد ABS  قرار می‌گیرید وجود ندارد. گفته‌شده که مواد ABS به‌طورمعمول برای کارهای مربوط به پزشکی مناسب نیست. 

مشاوره و ارسال عکس و قیمت مدل های نرده طرح چوب

۰۹۱۲۳۲۴۱۰۷۴

خواص ABS چیست؟

ABS ازنظر ساختاری بسیار محکم است و به همین دلیل در مواردی مانند محفظه دوربین، محافظ و بسته‌بندی از آن استفاده می‌شود. اگر به یک پلاستیک ارزان‌قیمت، محکم و سفت که به‌خوبی در برابر اثرات خارجی مقاوم باشد نیاز دارید، ABS انتخاب خوبی است.

مزایای خرید نرده ABS نسبت به خرید نرده چوبی شامل موارد زیر هستند:

  • رنگ آمیزی آسان
  • انعطاف پذیری بالا
  • مقاوم در برابر تنش های حرارتی
  • مقاوم در برابر ضربات
  • ضمانت تعویض 5 ساله
  • نصب آسان

بنابراین پیشنهاد می‌شود که به‌جای استفاده از نرده‌های چوبی از نرده‌های طرح چوب یا ABS استفاده کنید. 

راهنمای خرید نرده طرح چوب ABS

جهت خرید نرده طرح چوب یا ABS در بازار نیاز به یک راهنمای کامل در این زمینه ضروری به نظر میرسد. در این قسمت می‌خواهیم انواع مدل‌های مختلف قیمت نرده پلیمری طرح چوب و نرده طرح چوب را معرفی کرده و ویژگی‌های آن‌ها را نام ببریم. همچنین در مورد قیمت نرده طرح چوب و فروش نرده طرح چوب صحبت خواهیم کرد.

لاکچری ترین مدل‌های نرده‌های چوبی ABS

نرده‌های طرح چوب معمولاً در مدل‌های مختلفی هستند که دارای قابلیت رنگ‌آمیزی متنوعی نیز می‌باشند. ما 4 مورد از لاکچری ترین مدل‌های طرح چوب در بازار ایران را پیداکرده‌ایم و در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

نرده طرح مهدیس
نرده طرح مهدیس
  1. نرده چوبی طرح مهدیس – لاکچری و منحصربه‌فرد

این نوع نرده که از مواد ABS ساخته‌شده است یک از لوکس‌ترین نرده‌های چوبی موجود در بازار ایران می‌باشد. شرکت صنایع نرده مهدیس باهدف نصب این نرده در ویلاهای لوکس و فضاهای کاری معتبر، اقدام به تولید این نرده کرده است. همچنین این نرده یکی از مدل‌های صادراتی نرده ABS می‌باشد و در کشورهای حوزه خلیج‌فارس و اروپایی طرفداران زیادی دارد.

مشاوره و ارسال عکس و قیمت مدل های نرده طرح چوب

۰۹۱۲۳۲۴۱۰۷۴

نرده چوبی طرح مهدیس قابل‌نصب در فضاهای بیرونی و داخلی ساختمان می‌باشد. همچنین جهت نرده‌کشی راه‌پله و نرده تراس و حتی استخرها از آن استفاده می‌شود. جزئیات بیشتر این نرده را میتوانید از طریق لینک زیر بخوانید:

راهنمای کامل خرید نرده چوبی طرح مهدیس

نرده طرح جام گلدار
نرده طرح جام گلدار
نرده طرح جام ساده
نرده طرح جام ساده
  1. نرده طرح جام – تجلی زیبایی در سادگی

این نرده که برای ساخت آن از مدل‌های کلاسیک الگوبرداری شده است، یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های نرده چوبی یا نرده ABS در بازار ایران می‌باشد. این نوع نرده قابلیت نصب روی تراس یا راه‌پله را دارد. 

این نرده دو نوع مختلف دارد که عبارت‌اند از نرده طرح جام ساده و نرده طرح جام گل‌دار. شما می‌توانید بنا بر دکوراسیون منزل خود یا نوع رنگ‌آمیزی آن‌ها طرح موردنظر خود را انتخاب نمایید. نرده طرح جام مهدیس در رنگ‌های متنوع شامل سفید، گردویی، کاپوچینو و … موجود می‌باشد.

یکی از مزایای این نوع نرده نصب آسان و سریع آن می‌باشد. شما می‌توانید در اندک زمانی پس از سفارش ،نرده موردنظر را تحویل گرفته و عملیات نصب توسط نصاب انجام شود.

کامل‌ترین راهنمای خرید نرده طرح جام

نرده چوبی طرح پرگاس
نرده چوبی طرح پرگاس
  1. نرده طرح پرگاس – تجلی خلاقیت و نوآوری در طراحی

امروزه طراحی منحصربه‌فرد و خلاقانه اهمیت زیادی در معماری داخلی ساختمان پیداکرده است. طراحان مختلف سعی در ایجاد طرح‌های نو و مدرن برای طراحی اجزای مختلف ساختمان می‌کنند. نرده‌های ساختمان نیز جزو اجزایی هستند که اهمیت به سزایی در زیبایی منزل ایفا می‌کنند. نرده طرح پرگاس مهدیس با طراحی نو و خلاقانه زیبایی منحصربه‌فرد و خاصی را به راه‌پله‌های شما هدیه می‌دهند.

مشاوره و ارسال عکس و قیمت مدل های نرده طرح چوب

۰۹۱۲۳۲۴۱۰۷۴

نرده طرح پرگاس در فضاهای مختلفی مانند بالکن، راه‌پله، حاشیه استخر و پرتگاه‌ها قابلیت نصب دارد. این نوع نرده ABS به دلیل خاصیت ضد رطوبت، در ویلاها و خانه‌های مسکونی شمال ایران قابل‌نصب می‌باشد. برای جزئیات بیشتر میتوانید مقاله زیر را مطالعه بفرمایید.

نرده تلفیقی طرح گل

نرده تلفیقی طرح گل

  1. نرده تلفیقی طرح گل – تلفیقی زیبا از استیل و ABS

نرده تلفیقی طرح گل یکی از مدل‌های تلفیقی نرده ABS در بازار ایران می‌باشد. این نوع نرده که از تلفیق استیل و آلومینیم با نرده ABS ساخته‌شده است، خواص فیزیکی و زیبایی هر دو نوع نرده را در خود جای‌داده است. علاوه بر این نقش و نگار طرح گل که بر روی نرده ABS حک‌شده است برای هر بیننده‌ای جذابیت و زیبایی دارد.

نرده تلفیقی طرح گل می‌تواند در فضاهای مختلفی نصب شود اما به دلیل وجود استیل یا آلومینیوم در آن باید محل مورد نظر بررسی گردد

پاسخ به ۷ سوال اساسی شما قبل از خرید نرده تلفیقی طرح گل

نرده طرح چوب باغچه
نرده طرح چوب باغچه
  1. نرده طرح چوب باغچه

در طول سال‌های اخیر استفاده از انواع نرده‌های مختلف افزایش چشم‌گیری داشته است. نرده‌ها هم باعث وجود امنیت در برابر انسان‌ها یا حیوانات می‌شوند و هم باعث زیباتر شدن فضا می‌گردند. نرده طرح چوب باغچه یکی از انواع مختلف نرده است که باعث محافظت از باغچه شما می‌شود و هم می‌تواند جهت زیبا کردن فضای باغچه شما نقش بسیار حیاتی را ایفا کند.

 

در طراحی فضای باز و فضای بیرونی منزل، یکی از پرکاربردترین متریال هایی که به کار می‌رود نرده طرح چوب باغچه می‌باشد. نرده طرح چوب باغچه از پروفیل‌های به خصوصی تولید می‌شود که شامل مواد اولیه متنوعی است. این مواد اولیه عبارت‌اند از:

  • پلاستیک بازیافتی
  • تراشه‌های چوب
  • آرد مخصوص

به همین علت نیز این نرده از استحکام و قدرت بالایی برخوردار می‌باشد.

همچنین از دیگر مزایای نرده طرح چوب باغچه می‌توان به انعطاف آن در اندازه‌های مختلف اشاره کرد. بدین‌صورت که شما می‌توانید بسته به نوع باغچه موردنظرتان و حریم خصوصی خود، ارتفاع و طول و عرض مشخصی را برای نرده‌ها در نظر بگیرید و شامل قانون خاصی نمی‌شود. گل و گیاهان زیبای شما از پشت نرده‌ها زیباتر به نظر خواهند رسید. این مورد یکی از مزایایی می‌باشد که شرکت صنایع نرده مهدیس به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

نرده طرح چوب باغچه که از جنس پلاستیک و مواد ABS می‌باشد شباهت بسیار زیادی نسبت به نرده چوبی باغچه دارد اما دارای مزایای بسیار بیشتری نسبت به آن است. همین مزیت‌ها این محصول را به یک محصول پرفروش در بازار دکوراسیون خارجی ایران تبدیل نموده است. در این قسمت برخی مزایای آن را نام می‌بریم:

مشاوره و ارسال عکس و قیمت مدل های نرده طرح چوب

۰۹۱۲۳۲۴۱۰۷۴

  • در شرایط سرما و یخبندان به دلیل جذب کمتر از 3 درصد آب کاملاً مقاوم است
  • از فنّاوری SCC مربوط به بتن خود تراکم استفاده می‌کند
  • مقاوم در برابر اشعه و نور خورشید
  • قابلیت شست‌وشو و عدم تیره شدن پس از شست‌وشو و نفوذ رطوبت
  • مقاومت بالا در برابر تنش‌های حرارتی و جوی و عدم ترک خوردن
  • مقاومت فشاری برابر با 600 تا 800 کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع
  • مقاومت کششی برابر با 60 تا 150 کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع
  • بدون داشتن هرگونه ضایعات و تحویل سالم به‌صورت 100 درصد
  • دارای جلوه‌ای بسیار شیک و لاکچری جهت زیباسازی محوطه‌ها، پارک‌ها، آلاچیق‌ها و همچنین منازل شخصی و ویلاها
قیمت نرده طرح چوب باغچه

یکی از مزیت‌های این نرده قیمت مناسب‌تر آن نسبت به نرده چوبی باغچه است. همچنین جهت ساخت این نرده دیگر نیاز نیست که درخت‌های مختلفی قطع شوند و به محیط‌زیست آسیب وارد شود. در هنگام تخمین قیمت نرده پلیمری طرح چوب دارا بودن مزایای بسیار بیشتری نسبت به نرده چوبی باغچه ازجمله مقاومت و استحکام بالاتر و همچنین عدم نفوذ رطوبت می‌تواند جایگزین شایسته‌ای برای نرده‌های چوبی محسوب شود.

نرده راه پله
نرده راه پله

بیشترین سؤالات شما در مورد نرده‌های ABS یا طرح چوب

در این قسمت قصد داریم بیشترین سؤال‌هایی را که معمولاً مشتریان در مورد نرده‌های طرح چوب یا ABS می‌پرسند را بیان نماییم.

مشاوره و ارسال عکس و قیمت مدل های نرده طرح چوب

۰۹۱۲۳۲۴۱۰۷۴

  1. تفاوت نرده‌های چوبی و نرده‌های طرح چوب (ABS) چیست؟

نرده‌های چوبی به نرده‌هایی میگویند که به‌صورت مستقیم از چوب درختان ساخته می‌شوند؛ اما نرده ABS یا طرح چوب به نرده‌هایی میگویند که از موادی پلاستیکی به نام ABS ساخته می‌شوند. نرده‌های طرح چوب مزایای بسیار بیشتری نسبت به نرده‌های چوبی دارند ازجمله عدم نیاز به قطع درختان برای ساخت آن‌ها، قابلیت رنگ کردن در هر رنگ و طرحی ازجمله چوب و سنگ، سبک‌تر بودن نسبت به نرده‌های چوبی، عدم نفوذ حشرات و موریانه به داخل آن‌ها، قیمت مناسب‌تر، مقاومت و استحکام بیشتر و ضدضربه بودن.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نرده های چوبی میتوانید مقاله زیر را مطالعه بفرمایید:

  1. قیمت نرده طرح چوب یا ABS چقدر است؟

قیمت این محصولات به فاکتور های مختلفی بستگی دارد که بر اساس تعداد نرده‌های سفارش شما، رنگ و طرح نرده‌ها، نوع نرده‌ها متفاوت هستند. 

  1. نصب نرده طرح چوب چقدر زمان می‌برد؟

نصب نرده طرح چوب به دلیل اینکه آماده هستند، زمان بسیار کمتری نسبت به نرده‌های چوبی می‌برد. همچنین بسیار آسان می‌باشد. همچنین نصب نرده طرح چوب هزینه کمتری نسبت به نصب نرده چوبی دارد.

در مقاله زیر به طور کامل روش نصب نرده های چوبی و طرح چوب شرح داده شده است:

 

  1. نرده طرح چوب مرغوب را از کجا می‌توان تهیه کرد؟

ما با توجه به فاکتور های کیفیت و قیمت، نرده‌های شرکت صنایع نرده مهدیس را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این شرکت با داشتن سابقه‌ای درخشان درزمینهٔ تولید نرده‌های طرح چوب و صادرات نرده‌ها به کشورهای اروپایی و خاورمیانه، مدل‌های زیبای مختلفی را جهت احترام به تنوع سلیقه مشتریان آماده کرده است.

  1. من در شهرستان ساکن هستم آیا امکان ارسال و نصب نرده‌ها برای من وجود دارد؟

 ابتدا مدل‌های مختلف نرده‌های طرح چوب را مشاهده نمایید و سپس با تماس با مشاورین شرکت و دریافت مشاوره رایگان در مورد شرایط خود، سفارش خود را تکمیل نمایید. تیم مهدیس فنس در اسرع وقت به امور سفارش شما پیگیری خواهند کرد.

نرده چوبی مهدیس
نرده چوبی مهدیس

 

جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی انواع مدل‌های مختلف نرده‌های چوبی ازجمله نرده طرح چوب یا ABS پرداختیم و همچنین قیمت نرده پلیمری طرح چوب را به شما معرفی کردیم. سپس در بخش راهنمای خرید نرده طرح چوب، زیباترین مدل‌های این نرده در بازار را نام برده و خواص هرکدام را شرح دادیم. سپس به عمده‌ترین سؤالاتی که معمولاً ذهن مشتریان را در مورد خرید نرده طرح چوب درگیر کرده است پرداختیم. امیدواریم که با ارائه این مقاله اطلاعات لازم در مورد نرده‌های طرح چوب به شما ارائه داده باشیم.

مشاوره و ارسال عکس و قیمت مدل های نرده طرح چوب

۰۹۱۲۳۲۴۱۰۷۴

2 دیدگاه دربارهٔ «لاکچری ترین نرده‌های طرح چوب بازار»

  1. محمد دینداری ثانی

    با عرض سلام خدمت شما یک سوال داشتم من این میله هارو برای راه پله نمی‌خوام می‌خوام بدونم قیمت هر کدوم از این میله ها طرحهای شما مثلاً به اندازه یک متر چنده مثلاً طرح مهدیس چوبیش چنده وقیمت ABS چنده

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما
      شرکت مهدیس تولید کنننده نرده های طرح چوب میباشد ( ABS ) و برای مشاوره و خرید پایه های طرح چوب با کارشناسان فروش شرکت از طریق 09123241074 در ارتباط باشید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان جهت انتخاب نرده