نرده چوبی طرح پرگاس

خلاقیت و زیبایی در منزل با نرده چوبی طرح پرگاس

وجود خلاقیت در دکوراسیون منزل باعث تولد جلوه های بصری بسیار زیبا و چشمگیر می‌شود. در این میان راه‌پله یا تراس منزل یکی از مکان‌های مهم است که هر میهمانی معمولاً چشمش به آن‌ها می‌افتد. به همین جهت استفاده از متریال و دکوراسیون زیبا برای این اجزای داخل خانه می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. یکی از اجزای مهمی که در این مکان‌ها استفاده می‌شود “نرده” می­باشد. نرده‌ها علاوه بر جلوگیری از سقوط افراد معمولاً زیبایی خاصی به منزل شما می‌بخشند. در این مقاله قصد داریم شمارا با یکی از خلاقانه‌ترین و جدیدترین طرح‌های نرده چوبی به نام نرده چوبی طرح پرگاس معرفی کنیم. پس همراه ما بمانید.

 

نرده طرح پرگاس
نرده طرح پرگاس

نرده چوبی طرح پرگاس چیست؟

نرده چوبی طرح پرگاس یکی از مدل‌های خلاقانه و بسیار لاکچری موجود در بازار نرده ایران هست. این نوع نرده که زیرمجموعه‌ای از نرده طرح چوب محسوب می‌شود از مواد بسیار مقاومی به نام مواد ABS ساخته‌شده است. ABS نام نوعی از پلاستیک محکم هست که یکی از مشتقات نفتی است. این نوع نرده برای اولین بار توسط شرکت نرده مهدیس ساخته و روانه‌ی بازار شد.

درواقع نرده‌های ABS یا نرده طرح چوب به دلیل مزایای بسیار زیادی که دارد امروزه به‌عنوان یکی از مدل‌های پرفروش نرده به شمار می‌رود. مزایای این نرده شامل موارد زیر هستند:

  • قابلیت انعطاف پذیری زیاد
  • ماندگاری خوب
  •  مقاوم در برابر تنش حرارتی
  • ضد رطوبت و ضد آب
  • قابلیت رنگ شدن

 

نصب نرده چوبی طرح پرگاس در چه فضاهایی صورت می‌گیرد؟

نصب نرده چوبی طرح پرگاس در فضاهای گوناگونی اعم از راه‌پله‌ها، تراس‌ها، حاشیه استخرها، پرتگاه‌ها و دیگر مکان‌های مختلف انجام می‌گیرد. ویژگی خوب این نوع نرده این است که به دلیل داشتن قابلیت‌هایی مانند ضد رطوبت بودن، حتی در ویلاهای شمال ایران نیز قابل‌نصب می‌باشند. 

 

نرده پرگاس
نرده پرگاس

قیمت نرده چوبی طرح پرگاس چقدر هست؟

قیمت نرده چوبی بر اساس فاکتورهای مختلفی تعین می‌گردد. یکی از فاکتورهای مهم در قیمت نرده چوبی، تعداد نرده‌هایی است که می‌خواهید به کار ببرید. درصورتی‌که می‌خواهید امنیت و زیبایی بیشتری را تجربه کنید می‌توانید تعداد نرده‌های بیشتری را برای راه‌پله یا تراس خود در نظر بگیرید.

 

مدت‌زمان خرید تا نصب این نوع نرده‌ها چقدر است؟

یکی دیگر از مزایای مناسبتی که نرده طرح چوب یا ABS نسبت به نرده چوبی دارد این است که مدت‌زمان کمتری برای ساخت و نصب آن‌ها زمان نیاز است. به دلیل استفاده از ماشین‌آلات خودکار برای ساخت این نوع نرده‌ها، ساخت نرده چوبی  پرگاس مدت‌زمان کمتری به طول می‌انجامد.

همچنین به این دلیل که خریداران نرده چوبی شرکت مهدیس خدمات نصب نرده‌ها را نیز دریافت می‌کنند، نصاب‌های شرکت از سرعت، کارایی و دقت بسیار بالایی جهت نصب این نرده‌ها برخوردار هستند.

پس درصورتی‌که قصد دارید در مدت‌زمان کمی نصب نرده‌ها را انجام دهید، سفارش از شرکت صنایع نرده مهدیس می‌تواند خیالتان را از این امر آسوده کند.

 

آیا نرده طرح پرگاس ضمانت دارد؟

کیفیت بالای ساخت نرده طرح پرگاس باعث شده است که خریداران همواره از کیفیت نرده دریافتی رضایت خاطر داشته باشند؛ اما به دلیل جلب اطمینان خریداران جدید شرکت نرده مهدیس ضمانتی 2 ساله را به مشتریان ارائه می‌دهد. به‌نحوی‌که تمام نرده‌ها تا 2 سال شامل گارانتی تعویض می‌شوند.

 

مراحل سفارش نرده پرگاس به چه نحوی هست؟

حتماً برای شما پیش‌آمده است که قبل از اقدام به خرید هر نوع کالایی نیاز به داشتن اطلاعات کافی در مورد آن کالا داشته باشید. همچنین سؤالاتی داشته باشید که به دنبال پاسخ آن‌ها باشید. به همین جهت می‌توانید جهت خرید نرده چوبی طرح پرگاس ابتدا با مشاورین شرکت به‌صورت کاملاً رایگان صحبت کنید.

نرده چوبی پرگاس
نرده چوبی پرگاس

جمع‌بندی

خلاقیت و زیبایی همواره دو نکته اساسی جهت معماری یک‌خانه زیبا می‌باشند. به همین دلیل انتخاب یک نوع نرده مناسب که ظاهری شیک و لاکچری به منزل شما بدهد بسیار مهم است. در این مقاله سعی کردیم شمارا با نرده چوبی طرح پرگاس آشنا کرده و به انواع سؤالات شما درباره این محصول پاسخ دهیم. به طور خلاصه نرده چوبی طرح پرگاس نرده ای زیبا و کارامد برای منزل شما میباشد و میتواند جلوه ای نو و خاص را برای شما به ارمغان بیاورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان جهت انتخاب نرده