نرده شاه نگین

معرفی نرده شاه نگین جدید ترین مدل نرده شرکت مهدیس

نرده شاه نگین یکی از جدید ترین مدل های شرکت نرده مهدیس می باشد. برای طراحی ، ساخت این نوع نرده دقت بالایی هم از لحاظ کیفیت و  زیبایی صورت گرفت. در ادامه این مقاله به معرفی نرده طرح شاه نگین و مشخصات فنی آن می پردازیم .

 

مشخصات فنی 

جنس نرده :    ABS                                              وزن   محصول :  12Kg

بیشترین قطر: 16CM                                           ارتفاع محصول : 126CM

 

مشاوره و ارسال عکس و قیمت مدل های نرده طرح چوب

۰۹۱۲۳۲۴۱۰۷۴

نرده شاه نگین

در ابتدا انتهای راه پله از شاه نرده استفاده میشود. شرکت نرده مهدیس این محصول را با دو کلگی متفاوت تولید نموده است. کلگی مربع و کلگی استوانه‌ای که هر دو طرح به منازل شما زیبایی میبخشند. راه پله یکی از اجزای مهم هر خانه است که نقش بسیار مهم در منازل دارد. پله دوبلکس یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین انواع راه‌ پله‌ های اجرایی در خانه‌ ها به شما میرود. از دیرباز اجرای راه پله نقش بسیار مهمی را بین دو فضا در طبقات مختلف دارا بوده. همچنین تأثیر اجرای راه پله در معماری داخلی قابل انکار نمیباشد.  شاه نگین گزینه بسیار مناسبی برای خانه دوبلکس میباشد.

جنس نرده شاه نگین از چیست؟

نرده شاه نگین از مواد اولیه ABS ساخته شده است. تا چند سال گذشته کسی از وجود نرده ای که جایگزین نرده چوبی باشند اطلاع نداشت. در سال‌ های گذشته نرده استیل مورد استفاده زیادی قرارگرفته بود؛ اما به دلیل زیبایی کم و قیمت بالا اکنون مورد استفاده خریداران نیستند. همچنین نرده‌ های چوبی به دلیل قیمت بالا دیگر برای خریداران مقرون به صرفه نیست.

مشاوره و ارسال عکس و قیمت مدل های نرده طرح چوب

۰۹۱۲۳۲۴۱۰۷۴

مزایای نرده پلیمری

انواع نرده پلیمری هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ مقاومتی مزایای بسیار زیادی نسبت به چوب و استیل دارد. این نوع نرده های طرح چوب در 9 مدل و سه رنگ مختلف تولید شده.

استحکام بالا

نرده شاه نگین استحکام بسیار بالایی دارند و در برابر ضربه و خط بخش کاملاً از خودشان مقاومت نشان میدهند. این مقاومت به دلیل ساختار مواد ABS در نرده های پلیمری است.

مقاومت در برابر رطوبت

برخلاف نرده های چوبی که در برابر رطوبت مقاوم نیستند. نرده پلیمری مقاومت بسیار بالای در برابر رطوبت از خودشان نشان میدهند. به این دلیل که مواد پلیمر مقاوم در برابر رطوبت و آب هستند.

زیبایی

شاه نگین مانند نرده های چوبی زیبایی بسیار زیادی دارند. در انواع مدل‌ ها و سه رنگ مختلف تولید میشوند. این نوع نرده را میتوان در خانه ویلای و ویلا های لوکس و در تالارها، هتل ها، راه پله و تراس ها نصب نمود. جلوه بسیار زیادی و زیبایی نرده میتواند بسیار چشم‌ نواز باشد.

سخن آخر

 شاه نگین یک محصول جدید ، شیک و بسیار زیبا شرکت نرده مهدیس است. برای هرگونه سؤال یا مشاوره رایگان درباره محصول میتوانید. ما را از طریق شماره تماس 09123241074 با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان جهت انتخاب نرده