صنایع نرده مهدیس

ویژگی نرده پلیمری و طرح چوب شرکت نرده مهدیس؟ طرح مهدیس

نرده طرح چوب ، مدل مهدیس یکی از انواع نرده های بسیار زیبا و خاص ، لاکچری شرکت صنایع نرده مهدیس می باشد . که ظاهری چشم نوازی به منازل شما می بخشند . این نوع نرده که بیشترین طرفدار را دارند . محبوبیت زیاد  طرح مهدیس بخاطر ویژگی این نوع نرده هست که  در ادامه به آن میپردازیم .

مشاوره و ارسال عکس و قیمت مدل های نرده طرح چوب

۰۹۱۲۳۲۴۱۰۷۴

جنس نرده مهدیس ؟ 

جنس این نوع نرده از بهترین مواد ABS موجود در بازار تولید میشود. مواد اولیه به صورت گرانول در ابتدای فرایند تزریق میشود. پس از این مواد با دستگاه پرس به شکل نرده تولید میشوند. تولید نرده ها در کمترین زمان صورت میگیرد. برای طراحی و ساخت نرده طرح مهدیس ظرافت و دقت بالایی بکار گرفته شده . 

مزایای نرده طرح چوب مهدیس

 

نرده طرح چوب مهدیس از لحاظ کیفیت مزایای بسیار زیادی نسبت به نرده چوب دارند که در ادامه به آن می پردازیم .

مشاوره و ارسال عکس و قیمت مدل های نرده طرح چوب

۰۹۱۲۳۲۴۱۰۷۴

مقاومت در برابر رطوبت و ضد آب :

حسن بزرگ نرده طرح چوب مدل مهدیس در مقاومت آن در برابر رطوبت و ضد آب بودن این نوع نرده هستش. از طول عمر بسیار زیادی برخودار است .دیگر شما با مشکلاتی مانند: خطر پوسیدگی نرده روبه رو نخواهید شد . بهترین نرده برای فضایی بیرون منازل ویلایی هستش ،و در برابر برف و باران مقاوم هست . مناسب ترین انتخاب ترین در بین نرده های موجود در بازار میباشد  .

حفاظت از محیط زیست : 

برای تولید نرده چوبی درختان بسیاری قطع میشود . و این موضوع منجر به نابودی اکو سیستم هستش. و برای ساخت نرده چوبی زمان زیادی صرف  برش منبت کاری و خراطی چوب میشود اما شرکت صنایع نرده مهدیس برای حل این مشکلات و حفظ محیط زیست  تصمیم به ساخت نرده طرح چوب گرفت .و بدون نیاز به قطع درخت و در کمترین زمان تولید میشود.

تنوع رنگ نرده طرح چوب، طرح مهدیس :

 نرده پلیمری طرح مهدیس را میتوان در هر رنگ دلخواهی تولید نمود. و مثل نرده چوبی محدود به چند رنگ نمیباشد. و در رنگ بندی متفاوت میباشد . مانند : رنگ سفید ،  کاپوچینو ، طرح چوب ، سفید طلایی ، طلایی مشکی ، مشکی طلایی رنگ شده و آماده تحویل خریدار ارسال میشود .مناسب ترین انتخاب برای خانه های ویلای و هتل ها، منازل دوبلکس میباشد . 

استحکام بالا نرده طرح مهدیس

نرده طرح  مهدیس به علت  کیفیت و متر یال استفاده شده همانطور که پیش از آن اشاره کردیم .  استحکام بالایی دارند و در برابر ضربه و خش کاملا مقاومت از خودشان نشان میدهند . این مقاومت به دلیل ساختار مواد ABS نرده مهدیس میباشد . 

سخن آخر :

نرده مهدیس یک محصولی بسیار لاکچری شرکت نرده مهدیس میباشد . برای هرگونه سوالی و یا مشاوره رایگان درباره محصول میتوانید از طریق شماره تلفن 09123241074 با ما در ارتباط باشید .  

  

  

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان جهت انتخاب نرده